GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 lipca 2019

2183. Migawki z Arboretum SGGW w Rogowie

Witajcie!

Dziś czas na trochę natury.

Poniżej mała relacja fotograficzna z wyprawy do Arboretum SGGW w Rogowie.
Dla zainteresowanych więcej informacji o samym miejscu tu: Klik!

Oto co ujrzeliśmy na własne oczy:

Piękne kwiaty:









Dziwne owoce:



Dostojne oczko wodne:







Urocze krzaki:





Konary suche:




Interesujące drzewa:




Wiekowe pamiątki:



Drzewa oplecione bluszczem:





Hamak na drzewie:




Wisząca kłoda:



Powiem Wam, że pierwszy raz byłam w Arboretum SGGW w Rogowie, ale wiem już, że nie ostatni.
Mimo panującej obecnie suszy, cały kompleks leśny trzyma się naprawdę dobrze, zachowując odpowiednie nawodnienie i dając zwiedzającym przyjemny chłodek i tzw. tchnienie zieleni.

Bilet wstępu dla osoby dorosłej kosztuje 10 zł i nie ma nań limitu czasowego; można być od 10-18, czyli praktycznie przez cały czas otwarcia obiektu.

Polecam Wam szczerze i gorąco to miejsce.
Jest pełne uroku.

A Wy w jakim fajnym miejscu byliście ostatnio?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. wow, jakie łądniutkie miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a nice places😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos Kathy. I would love this Arboretum! The trees are so whimsical with the ivy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemne miejsce na relaks:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce. Przyroda jest piękna, najbardziej urzekły mnie lilie wodne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o tym miejscu, a ładnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa taka wyprawa :). Sama bym z chęcią się wybrała w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce :) najbardziej lubię wypoczywać właśnie w takich okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's really special post today.

    I love to take a walk in the garden, enjoying beautiful flowers, green grass, and unique bushes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne są takie miejsca, uwielbiam wszelkie ogrody, krzewy i drzewa :)\
    Ja wczoraj byłam nad jeziorem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wszystko co jest porośnięte bluszczem <3 Miałabym raj w tym parku! Nawet widzę, że jest nie daleko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Następnym razem wybierz się w porze kwitnienia magnolii, azalii i rododendronów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że widziałam sporo znacznie bardziej imponujących widoków, natura zawsze mnie zachwyca, nawet same zielone drzewka, bez żadnych nieziemskich kwiatów 👍🏻🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i cudne miejsce, które sama bardzo chętnie bym odwiedziła po zapoznaniu się z tą fotorelacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful place, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi narobiłaś ochoty na wycieczkę :) Nie ma opcji, żebym jechała 6 godzin dla tego konkretnego miejsca, ale chyba wybiorę się do Ogrodu Botanicznego w Krakowie. W końcu znajduje się jakieś 800 metrów od mojej pracy a nie byłam tam lata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne miejsce, kocham przyrodę i rośliny, nie była nigdy w żadnym arboretum niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo miejsce bardzo mi się podoba:) fajnie tam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładne miejsce ! Z chęcią bym pospacerowała wśród tej pięknej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna roślinność, bardzo ciekawe miejsce:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru