GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 25 lipca 2019

2189. Avon True perełki rozświetlające do twarzy

Witajcie!

Dziś sobie twarz rozświetlimy.

Będę mówić o Avon True perełki rozświetlające do twarzy. 

Słowo od producenta: " PEREŁKI ROZŚWIETLAJĄCE DO TWARZY AVON TRUE 
Wyjątkowo odżywiona i lekko promienna skóra na twarzy to Twoje marzenie? Przedstawiamy Ci rewelacyjny produkt perełki rozświetlające do twarzy Avon True. Dzięki swoim niezwykłym właściwościom doskonale podkreślą Twoje rysy twarzy i nadadzą skórze porządanego blasku. Perełki rozświetlające do twarzy Avon True mogą także z powodzeniem zastąpić róż. Poczuj się wyjątkowo kobieco, podkreśl swoje naturalne piękno i ciesz się zdrowo wyglądającą cerą każdego dnia. Perełki rozświetlające do twarzy Avon True to idealna propozycja dla wszystkich kobiet bez względu na wiek.
Działanie:
- nadają blask od razu po zastosowaniu
- promienna i świetlista skóra
- podkreślają rysy twarzy
- mogą być stosowane jako róż
Typ: perełki rozświetlające
Waga: 22 g
Sposób użycia: Do nakładania najlepiej użyć pędzla do pudru. Zanurz pędzel w świetlistych kuleczkach, nadmiar produktu delikatnie zdmuchnij. Nakładaj na twarz w wybranych miejscach. Stosuj również jak róż i nałóż tylko w obrębie kości policzkowych.  "

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:





Produkt w puzderku:





Skład:



Po otwarciu:




Na dłoni:




Na buzi:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stronie z kosmetykami FM za ok. 55 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla kuleczek rozświetlających.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie puzderka w tonacji z brązowej i przezroczystej, z białymi napisami od producenta. Pojemność: 22 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że pierwszy raz mam styczność z perełkami rozświetlającymi; do tej pory używałam głównie rozświetlaczy w tzw. kamieniu, o jednolitym kolorycie. Perełki z Avon natomiast dają o wiele więcej możliwości blasku i błysku niż taki ziomek w kamieniu, gdyż każda taka maluśka kuleczka mieni się nieco inaczej. Jedne perełki są różowe, inne złote, jeszcze inne kremowe. Dzięki temu nasze rozświetlenie na buzi nabiera wielowymiarowości i głębi, gdyż lśnienie nigdy nie jest takie samo i w każdym makijażu wygląda odmiennie. Powyższe perełki oprócz swej nie oczywistości kolorystycznej, są także bardzo wydajne i uniwersalne; spokojnie można je używać jako cienie do powiek czy nawet jako skrzący top na matowe pomadki. Dodam, że produkt ten także bardzo trwały, bo wytrzyma ok. 7 godzin na kościach policzkowych bez skazy. Warto wspomnieć, że specyfik mnie nie podrażnił, nie uczulił. Polecam Wam powyższe cudaki, bo są naprawdę przyjemne w użytkowaniu i działaniu.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Ładnie się świeci, ale widać że różowy ton ma to do siebie, że lubi podkreślać jakieś naczynka itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja meteoryty słynne :) Których zresztą nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trwałość mnie bardzo mocno przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki bardzo lubię. Polecane przez Ciebie są dobre , zapamiętam. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę lepszej jakości kosmetyki niż te avonu..

    OdpowiedzUsuń
  6. gdy nie używałam perełek rozświetlających ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że po ostatnich zawodach znalazłaś coś, co Ci przypadło do gustu :) Ja testować nie będę bo błyszczę się naturalnie cerą mieszaną, więc nie potrzebuję dodatkowych świetlnych refleksów na moim ryjku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki w formie takich kulek. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perełki z Avonu są genialne! Miałam brązujące i miło je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ale ja nie przepadam za kosmetykami z avonu..

    OdpowiedzUsuń
  11. są przepiękne, chyba w końcu je zamówię . zawsze chciałam mieć takie perełki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kuleczki Avonu i te brązujące i rozświetlające. Są naprawdę fajne :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tłustą cerę, która świeci się przez cały czas, więc nie używam rozświetlacza. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. a to ci niezłe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie natrafiłam u Ciebie na produkt jaki znam i od wielu lat stosuję. Uwielbiam te perełki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkt wygląda bardzo ładnie i ciekawie :)
    Blask również jest zachwycający!
    Ja póki, co mam swoich ulubieńców z Lovely i Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam perełki rozświetlające tej firmy i dobrze spełniały swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest mój must have w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te perełki to mega hit Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę je kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajnie wyglądają na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś mi nie przypadł do gustu ten efekt...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tych kuleczek, ale z chęcią sprawdzę. Uwielbiam rozświetlacze w każdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam te kulki już od chyba czterech lat (ze starej serii) i sobie bardzo chwale ;) moje są wyrównujące koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama je używa i jest bardzo zadowolona :) Dają fajny, nie przesadzony efekt. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj daaawno temu miałam takie kuleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam o nich sporo dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. I have always been curious to use Avon products. It seems that this pearls are the right ones.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za recenzje chętnie skorzystam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for the recommendation . It is a great product. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  33. Wieki nie miałam kosmetyków Avon w rękach, ale te kuleczki pamiętam sprzed lat ( jeszcze w starym opakowaniu ). Taki kultowy avonowski produkt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Perełki od Avonu znam, że tak to ujmę, ze słyszenia. Sama jednak nigdy ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru