GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 lipca 2019

2181. Wygrana u Kolorowy Świat Terii!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z radością wielką.

Oto co udało mi się wygrać w rozdaniu na Instagramie u Terri:



I w szczególe.

Pędzle Inter-Vion:


Maseczki w płachcie:



Szampon bazyliowy Vis Plantis:



Balsam do ciała Ahava:



Maseczka peeling do twarzy Vianek:



Paletka cieni Catrice:



Kosmetyczka:




Nie muszę mówić, że otwierając pakę, zawierającą te wszystkie cuda, byłam w siódmym, kosmetycznym niebie.

Cienie do powiek, pędzle, maseczka czy balsam do ciała na pewno mi się przydadzą i będę ich używać.
Urocza, złota kosmetyczka, z pewnością również znajdzie swoje miejsce u mnie w torbie.

Co się tyczy szamponu, to tu - niestety z racji na wrażliwy skalp- eksperymentować z nim nie będę, bowiem mam swojego ulubieńca w tej kwestii.

Dziękuję kochana jeszcze raz za cudowną nagrodę!

A Wy co ostatnio dostaliście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie nagrody :)

    Wszystko prezentuje się super :)
    U mnie ostatnio przyszły wody toaletowe z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdy nic nie wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję super wygranej . Miłego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki. Akurat będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję wygranej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw kosmetyków, gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Ja też bym była w siódmym niebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie mają bardzo fajny zestaw kolorów :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy :) Gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej ! Też bym była zadowolona z takiej paczuszki :) Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Ten peeling sama mam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations. This is a fun variety of products to play with!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdro... idę sobie coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuuu...fajne te pędzelki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelki! Uwielbiam i pewnie bym namiętnie używała wraz z paletą catrice! Paleta fajna mimo, że kolory kojarzą mi się z jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej i życzę Ci miłego używania:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz pozniej napisac cy warto :)
    ja neistety osttanio nic nie wygralam...

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje !! paczuszka złoto i robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. You got all kinds of good things, congratulations!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna nagroda! :) Bardzo serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super 👌 dopiero wpadł mi w oko ten post 🙈 trochę mnie nie było. Gratuluję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru