GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 4 lipca 2019

2173. Avon Far Away woda perfumowana

Witajcie!

Dziś czas na otulenie się zapachem.

Będę mówić o Avon Far Away wodzie perfumowanej.

Słowo od producenta: " FAR AWAY AVON. Prezentujemy wyjątkową jakość marki AVON - lidera w produkcji i sprzedaży świetnych produktów, których użyteczność przyda Nam się każdego dnia. W wyjątkowej ofercie AVON możemy wybierać z pośród ponad stu kompozycji zapachowych zamkniętych w oryginalnych flakonach dopasowanych do preferencji i upodobań setek kobiet i mężczyzn. Na uwagę zasługuje także oferta kosmetyków makijażu, pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała i pielęgnacji cery. 

Woda perfumowana AVON Far Away to ponadczasowa orientalno-kwiatowa kompozycja oparta na bazie frezji, piżma, jaśminu i delikatnych nut owoców słodkich, które możemy wyczuć w zapachu. Produkt Far Away od AVON zachwyci Nas w czasie wieczorowych spotkań i różnego rodzaju okazji okolicznościowych. Woda perfumowana AVON Far Away przyda się każdej kobiecie także w chłodniejsze dni - zapach rozgrzeje Nas od wewnątrz. 

Główne nuty zapachowe: frezja, jaśmin, piżmo

Nuty zapachowe: 
Nuta głowy: brzoskwinia, frezja
Nuta serca: jaśmin, osmanthus, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: waniliowe piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn

Kategoria: orientalno-kwiatowa

Pojemność: 30 ml

Rodzaj: woda perfumowana."

Produkt w okazałości:





Otworek:


Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik natomiast można go znaleźć na stronie FM
gdzie kosztuje ok. 18 zł w promocji. Normalna cena to 50 zł.
 Zapach: głęboki, piżmowy, ciepły.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, przezroczysty, z czarnymi napisami producenta i prostym korkiem. Pojemność: 30 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś pół roku regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że do zapachów z Avonu miałam i będę miała sentyment chyba już zawsze. Żadna inna perfumeryjna marka nie zapisała mi się tak w pamięci, jak właśnie Avon, a zwłaszcza jego - kultowy już - Far Away. To właśnie tymi perfumami psikałam się na swoje pierwsze, gimnazjalne randki, zbierając komplementów co nie miara na temat tego, jak pięknie pachnę. Ten zapach przypomina mi moje dawne pocałunki, trzymanie się za rękę i niewinne spojrzenia prosto w oczy. Z tym właśnie kojarzy mi się Far Away, mimo, że sam zapach taki "niewinny" nie jest. Kompozycja kwiatowo-orientalna jest jest bardzo zmysłowa i działająca na wyobraźnię. Woń Far Away to zdecydowanie opcja dla przebojowej dziewczyny/kobiety, która jest świadoma swojej kobiecości i tego, jak działa na płeć przeciwną. Połączenie drzewa sandałowego, bursztynu oraz piżma zniewala i podnieca każdego, kto znajdzie się pod wpływem tego perfumeryjnego "ogona". Z kolei frezja i jaśmin dodają delikatnej słodkości, która łagodzi mocną nutę głowy tegoż zapachu. Perfumy te są niezwykle trwałe i wydajne; dosłownie jedno psiknięcie sprawia, że otulamy się wonią na cały dzień i całą noc. Far Away to niezwykle zapadający w pamięć bukiet zapachowy idealny na zmysłową randkę w blasku świec czy romantyczny wieczór w restauracji. Polecam szczerze i gorąco.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

49 komentarzy:

  1. Nice parfum. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena w promocji całkiem przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli uda mi się je upolować w promocji, to chętnie sprawdzę, czy to zapach dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Some fragances of this brand smell really fine!

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to elegancki, ciepły zapach, miałam te perfumy już kilkakrotnie

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie jest za mocny na lato, ale ok na zimę i jesień:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem podziękuję. Nut kwiatowych nigdy nie lubiłam, a orientalne zapachy stosuję tylko zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Da mnie za mocny niestety, mam taki flakonik i perfumetkę, zastanawiam się nad rozdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam teraz trochę perfumowych zapasów. Tej nie używałam. Jak dla przebojowych to może dla mnie? Udanego dnia 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie miałam, ale mam z 10 innych perfum od AVON. Tak jak ty mam sentyment do tej marki. Każdy zapach przypada mi do gustu, a co najważniejsze w promocji można dostać je super tanio! Podoba mi się jeszcze ich wytrzymałość, ponieważ ubrania pachną nawet na drugi dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Good review as always 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapachy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zapachy Avon, mam ich najwięcej :) Akurat Far Away coś mi nie podszedł, za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam możliwość wąchania próbki i tak nie do końca przypadła mi do gustu. Za mocny, intensywny zapach jak dla mnie- raczej wole te lżejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. This sounds like a lovely fragrance I would enjoy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten zapach i często do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ale ja ogólnie nie używam perfum :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Piżmo
    Uwielbiam
    Ale cena ... 50 Zeta no zdaje się że to trochę drogo😙🧐

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro taki kuszący zapach to trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wąchałam kiedyś, próbkę i całkiem ładny zapach 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. A więc ten też tak długo trzyma. Ja mam perfumetkę Far Away Rebel i nie mogłam się nadziwić jak długo to się ze mnie ulatniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem przekonana, czy jest to zapach dla mnie, ale w takiej cenie żal nie spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Avonu mam tylko mgiełkę! Każde inne perfumy mnie duszą

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam kontaktu z tym zapachem, ale skład wydaje się zachęcający. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś z Avonu miałam pełno zapachów, ale tego akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  28. good perfume....
    bottle design is cute

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfumy mi się kończą, muszę pomysleć nad nowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham ten zapach i mamw tej samj butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Es un gran perfume, me gusta mucho. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie moje nuty zapachowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem wierna EVE CONFIDENCE, ale wydaję mi się, że na lato jest trochę zbyt ciężki, więc aktualnie korzystam z mgiełek 😉 Czekam teraz na tę o zapachu zielonej herbaty i werbeny, bo w katalogu pachniała świetnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś ta wodę, całkiem przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam ten zapach sprzed lat..Zastanawiam sie czy teraz by mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja ostatnio dostałam od siostry perfumy Avonu. Nazywają się Pur Blanca. Takie zwykłe, ale są obłędne! Zakochałam się w tym zapachu. A mnie naprawdę ciężko dogodzić, bo zwykle wszystkie perfumy mnie duszą, a te są naprawdę lekkie 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak brzoskwinia, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi! Interesting product, I haven't tried it yet.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam ten zapach i również polecam. Jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam perfumy od Avon, jednak ten nie przypadł mi do gustu :) Miałam go, ale oddałam mamie i teraz jej służy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubie ich zapachy, ma kilka swoich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru