GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 30 maja 2019

2147. Debby Radiant & Perfect perfekcyjny podkład rozświetlający

Witajcie!

Dziś sobie twarz rozświetlimy.

Będę mówić o Debby Radiant & Perfect podkładzie rozświetlającym.

Słowo od producenta: "Debby Radiant & Perfect perfekcyjny podkład rozświetlający:

  • beztłuszczowy podkład rozświetlający
  • jedwabiście miękka formuła świetnie rozprowadza się po skórze
  • ekstrakty owocowe zawarte w produkcie nawilżają i chronią skórę."

Produkt w okazałości:


Od producenta:



Otworek:



Na dłoni:



Na twarzy:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Naturze za ok. 30 zł

  Zapach: delikatnie owocowy.
 Konsystencja: podkładowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w formie szklanej, pompkowej  w tonacji czerni z różem z czarnymi napisami producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na pół roku używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że z kosmetykami Debby miałam pierwszą styczność w zeszłym roku, podczas paczki PR od BlogMedia. Wtedy właśnie zakochałam się w tuszach do rzęs, pomadkach i kredkach do oczu owej marki. Dlatego też, gdy byłam ostatnio w drogerii Natura na tzw. mały wywiad kosmetyczno-szpiegowski, w moje oczęta wpadł powyższy podkład. Podumałam chwilę nad tymże gagatkiem, zapoznałam się z obietnicami producenta i... powędrowałam z nim do kasy. I była to bardzo mądra decyzja, gdyż specyfik podkładowy od Debby jest naprawdę sympatyczny i wzbudził we mnie ciepłe uczucia od pierwsze go użycia. Przede wszystkim, lubię go za kremową, iście jedwabistą konsystencję, która sprawia, że moja buzia prezentuje się jednolicie, nieskazitelnie i zdrowo. Jest to efekt bardzo naturalny, bez odczucia posiadania "tapety" na facjacie. Warto wspomnieć, że oprócz dobrego krycia i ładnego koloru, podkład delikatnie rozświetla buzię; nie jest to jednak coś w stylu słonecznego, dyskotekowego błysku, ale raczej delikatnej poświaty księżyca w jasną, letnią noc. Mazidło jest trwałe i wydajne; do pokrycia całej twarzy wystarczy dosłownie kropelka. Dodam również, że gagatek od Debby nie ciastkuje się w ciągu dnia i nie spływa z paszczy a także dobrze współgra z różnego rodzaju kremami i bazami. Dodatkowo rzeknę, że mimo regularnego stosowania produkt mnie nie zapchał ani nie uczulił. Ot fluid genialny na każdą porę roku! Polecam.

Ocena: 5/5
Miałyście?

Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. I prefer them not so shinny, but it looks so pretty in your skin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się komponuje na twarzy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale podkład to nie moja specjalność. Nie używam i nie mogę nic na ten temat napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze się prezentuje. Jak nie spływa i nie zapycha to super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się raczej musze matować, rozświetlenie mam w standardzie, zwłaszcza na nosie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię podkłady o działaniu rozświetlającym, a do tej pory nie miałam jeszcze żadnej stycznośc z tą marką kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks really lovely on the skin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale recenzja mnie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, ze jesteś zadowolona a skóra wygląda naturalnie. ja najbardziej lubię kemy bb

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post, dear!
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde efekt bardzo ładny! Muszę go przetestować, bo zaciekawiłaś mnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba też będę musiała sprawić sobie taki podkład, skoro warto zarówno pod względem działania, jak i wydajności. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się prezentuje na skórze 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt. Ja nie używam tego typu kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda, nie da się ukryć. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem fanką tego typu blasku na skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie się prezentuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. it is looking great on skin.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda na buzi. Nie miałam tego podkładu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście daje efekt błysku

    OdpowiedzUsuń
  23. nie, przyznaję,że faktycznie prezentuje się całkiem fajnie xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie i naturalnie wygląda na skórze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się, miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, a nawet nie znam ten marki. Ale zapowiada się fajnie.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam cerę mieszaną, świece się jak choinka dlatego dla mnie podkłady rozświetlające nie, ale ostatnio walczę z tym i mam rozświetlający. Ciekawe jak ten by mi się sprawdził skoro Cię nie zapchał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krycie raczej średnie. Super, ze Ci się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru