GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 8 maja 2019

2131. Jedwabna elegancka z Freedomsilk.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a time for fashion.

Oto FreedomSilk, czyli sklep z ubraniami wykonanymi w całości ze 100% jedwabiu.

Here is FreedomSilk, an online shop with clothes made of 100% silk.

Znajdziemy tu jedwabne poszewki, piżamy, bluzki, akcesoria .
Do wyboru, do koloru zarówno dla kobiety jak i mężczyzny.

In FreedomSilk you can find silk pillowcases, woman and men sleepwears, blouses or accessories.
All those items are in different sizes and color for woman as well as for man.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób - oraz możliwością darmowej dostawy


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way.
What if more you can also have a free shipping!

Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:

Here are item which I liked the most:

a) bluzka

b) blouse:

22 Momme Classic Womens Silk Blouse
Klik!



b) koszula nocna:



c) szalik

c) scarves:


Berry Mauve Floral Mulberry Silk Scarves
Klik!


A Wam jak się podobają rzeczy z FreedomSilk?

Do you like items form FreedomSilk?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka, lubię ten kolor!
    Miłego dnia Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka na pierwszym zdjęciu wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The clothes are really pretty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza myśl: genialne, nie trzeba będzie tego prasować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. apaszka, szal jest najfajniejszy, nawet latem często noszę takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice things. I like the nightdress it should be so soft

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i koszula nocna bardzo mi się podobają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful pieces. Silk is so amazing against the skin!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the color of this shirt * - *
    Thanks for your post
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very great picks darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta bluzka na pierwszym zdjęciu. Podoba mi się zarówno kolor, jak i krój. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój gust jednak koszula nocna wygląda ciekawie :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobała mi się bluzka, zarówno krój jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ciuszki . Jedwab szlachetna tkanina . Szkoda , że się gniecie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie nosiłam prawdziwego jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem Twoich wrażeń jak już dostaniesz te rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Linda blusa la azul te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  19. They are so nice and scarves are so fantastic
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka jedwabna koszula to świetna sprawa..jakbym znalazła jakąś przyjemnie różowo-pudrową to...może..może..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru