GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 maja 2019

2146. Wielkie zakupy z promocji 2 + 2 w Rossmanie

Witajcie!

Dziś czas na szaleństwo zakupowe.

Oto co wpadło w moje łapki podczas trwającej promocji pielęgnacyjnej (2+2 na różne kosmetyki pielęgnacyjne) w Rossmanie:





I teraz po markach.

Perfecta:



od lewej: Perfecta AZJAtica Azjatycki rytuał młodości esencja na dzień i na noc; Perfecta AZJAtica Azjatycki rytuał młodości krem pod oczy i na powieki na dzień i na noc


Bielenda:




od lewej: Bielenda Kuracja Młodości odbudowujące serum przeciwzmarszczkowe ekstrakt ze śluzu ślimaka (cena bez promocji: 29,99 zł); Bielenda Lift liftingujące serum przeciwzmarszczkowe (cena bez promocji: 29,99 zł).

Na pierwszy ogień pójdzie pewnie krem pod oczy, gdyż mój obecny z Dermedic właśnie wydaje ostatnie tchnienie.

Następnie sięgnę po słodkie, różowe AZJAtyckie cudaki.

A na koniec skuszę się na owego cudaka ze śluzem ślimaka.
Ciekawa jestem swoją drogą, czy ma cera się zregeneruje od razu, gdyż mają być tam zawarte same cuda i wianki odżywcze, wyjęte z magicznego śluzu tegoż pociesznego zwierzątka.

Za powyższe kosmetyki zamiast 90 zł, zapłaciłam niecałe 60 zł.

Myślę, że to dobry deal zakupowy, gdyż mazidła pod oczy i wszelkiego rodzaju serum schodzą u mnie jak woda mineralna w upały.

A Wy co ostatnio kupiłyście?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. a nie miałam nic z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego testowania. Ja niestety, tym razem, nie skorzystałam z promocji, ponieważ muszę pozbyć się swoich zapasów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię firmę Perfekta. Obecnie używam krem Perfekty , który mnie satysfakcjonuje. Ten zestaw to coś dla mnie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! A ja podczas wczorajszych zakupów (pampersy i te sprawy :D ) zastanawiałam się co kupić i... nie zdecydowałam się na nic. Chyba wrócę po jakiś kremik pod oczy i coś extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę udało ci się zaoszczędzić, o ile można tak powiedzieć robiąc zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie kupiłam xD Udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. great products and good deal!

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uległam tej promocji... a już prawie ją olałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam maseczki :) a miałam omijać rossaka z daleka

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka mi ostatnio mówiła coś o tym śluzie ślimaka... Chyba też sobie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę całkiem spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na tej promocji zrobiłam zapas płatków pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne nowości, ja już dawno nie byłam w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki Bielendy- to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. I have not heard of snail slime in beauty products. Interesting.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe te Twoje zakupy. Ja ostatnio korzystam z aplikacji i robię zakupy w Rossmannie przez Internet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezłe łupy ;) Ja w tym roku nie skorzystałam . I tak mam już za dużo kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie skorzystałam z tej promocji, ale Twoje zakupy widzę, że się udały 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Woooo
    Amazing products!
    Thanks ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Seems really interesting every one!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że zakupy okażą się udane i nabyte kosmetyki spełnią Twoje oczekiwania. :) Ja z kolei w tym tygodniu chciałam skorzystać z biedronkowej promocji na książki, lecz niestety nic nie dostałam z interesujących mnie tytułów. :( Czasami tak bywa, jak wyprzedają dużo różnych pozycji - w każdym sklepie mogą nawet co innego wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same dobre rzeczy kupiłaś. :) A mnie się dzis całkiem znienacka skończył żel pod prysznic. Jak żel pod prysznic może się skonczyć znienacka, nie? ;p Jak ktos ma sklerozę jak ja - to może... ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się skusiłam na kosmetyki Bielendy i Perfecty na promocji w Rossmanie 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja osotanio mialam szal na lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kosmetyki z Bielendy. Najlepiej korzystać jak są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bielenda bardziej mnie ciekawi i efekty, jakie uzyskasz :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że grzecznie było i raczej nie szalałaś z zakupami.
    Ciekawią mnie kosmetyki Bielenda, bo jakoś z tymi konkretnymi nie miałam do tej pory styczności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uy gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo cenię Perfectę, bardzo nie cenię Bielendy :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  31. z Perfecty miałam maseczkę aloesową.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru