GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 maja 2019

2134. Wielkie otwarcie stacjonarnej perfumerii Notino w Warszawie!

Witajcie!

Dziś czas na świetną informację ze świata perfumeryjnego.

Otóż w dniu 15.05 w Warszawie, a dokładnie w Blue City (al. Jerozolimskie 179) nastąpi otwarcie sklepu Notino. 
W tym oto sklepie będziecie mogli nabyć stacjonarnie wszelkie cudowności, jakie są też dostępne na stronie Notino.pl

Oprócz samej imprezy otwarcia sklepu, organizatorzy przewidzieli wiele innych atrakcji.

Oto program Meet & Greet, czyli wszelkie cudowności przewidziane na ten wielki dzień:

Na początek przywita wszystkich Barbarą Kurdej-Szatan @BarbaraKurdejSzatan, która poprowadzi dwa panele dyskusyjne:

15:30 – 15:50 Q&A – 1st panel
16:15 – 16:30 Q&A - 2nd panel

Po Basi, pałeczkę dyskusyjną przejmie Jessica Mercedes Kirschner @jemerced:


17:00 – 17:15 – 1st panel
17:30 – 17:50 – 2nd panel

W międzyczasie będzie także możliwość wzięcia udziału w programie makijażu kosmetykami marki Lancome:


14:00 – 18:00 Shade finder – znajdź swój idealny odcień make-upu z pomocą wizażystki marki Lancome
14:00 – 18:00 Lancome makeup artist - przyjdź na makijaż kosmetykami marki Lancome gratis


Link do całego wydarzenia możecie znaleźć Klik! również i FB:

Nawet nie wiecie jak cieszy mnie wiadomość o tym, że mój ulubiony sklep internetowy ma teraz również i swoje stacjonarne stanowisko w Warszawie!

Na pewno wybiorę się tam nie raz na małe i duże zakupy.

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Widzę, że zaczyna być głośno o tym wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w KAtowicach już długo jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się rozwijają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę perfumerię internetową i cieszę się,że otwierają sklep stacjonarny w Warszawie, choć byłoby fajniej, gdyby w Łodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the variety of nrabds that Notino has.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Warszawy nie jest daleko, więc może i ja się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie kupowałam od nich perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, mam nadzieję, że w Toruniu też pojawi się ta perfumeria niebawem

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, trochę bym miała daleko. Tak na oko... z 300 km :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety mam daleko do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś trzeba będzie odwiedzić tę perfumerię 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że mam tak daleko do Warszawy
    Myślę że jednak kiedyś się tam wybiorę na zakupy ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale może kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajdą się zainteresowani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you the info

    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mieszkam w Warszawie, więc niestety nie wybiorę się tam w najbliższym czasie. Życzę jednak owocnych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Suerte que la pases bien y ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że pojawi się możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety do stolicy mam stanowczo za daleko :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru