GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 21 maja 2019

2140. Perfecta Deoball antyperspirant w kulce

Witajcie!

Dziś czas na odświeżenie się.

Będę mówić o Perfecta Deoball antyperspirantach w kulce.

Słowo od producenta: "PERFECTA DEOBALL to innowacyjny antyperspirant w oryginalnym sztyfcie prosto z Japonii!  24h intensywnej ochrony przed nieprzyjemnym zapachem, pełny komfort i pielęgnacja skóry.

CITRUS SORBET – energizujący zapach cytrusowego sorbetu.

BLOOM ROSE – subtelny zapach kwitnącej róży.

Przyjemny zapach antyperspirantu uwalnia się każdorazowo w momencie kontaktu z potem.

Sposób użycia:
Kolistymi ruchami, delikatnie nanieść produkt bezpośrednio na skórę pod pachami.

Nie stosować na uszkodzoną skórę lub podrażnioną skórę. Unikać kontaktu z błoną śluzową.
Chronić produkt przed wysoką temperaturą i bezpośrednim działaniem słońca."

Produkty razem:




A teraz osobno.

Najpierw Bloom Rose:




Od producenta:



Od producenta:



W okazałości:




Aplikator:



Teraz Citrus Sorbet:




Od producenta:



Skład:



W okazałości:




Aplikator:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od 
Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić w Internetach za ok. 19 zł.
  Zapach: cytryna i róża.
 Konsystencja: typowa dla dezodorantów kulek.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze małej kulki w tonacji żółci lub różu z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 15 g każdy z dezodorantów.
Wydajność
bardzo dobra. Taki dezodorant starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że od lat jestem wierna dezodorantom w kulce lub sztyfcie; produkty w aerozolu jakoś mnie wybitnie drażnią. Dlatego też, gdy dostałam do testów - ho ho ho - czasu temu - nowe specyfiki od Perfecty, byłam bardzo podekscytowana, jak się owe cudaki sprawdzą. Po kilku dniach testów - czyt. intensywnego latania po planie z jednego miejsca na drugie - przekonałam się, że na powyższe dezodoranty w kulce zawsze można liczyć. Nieważne, jak bardzo bym się zgrzała czy spociła na całym ciele - z moich pach zawsze biła świeżość i czystość.  Dzięki temu czułam się pewnie, gdyż brak odoru i potu to wielki komfort , jeśli się pracuje non stop z ludźmi. Dezodoranty oprócz solidnej ochrony przed spoceniem się, dają nam również subtelny, cytrusowy lub różany zapach. Ja osobiście bardziej preferuję ów drugi, gdyż jakoś do kwiatów mi bliżej jeśli chodzi o gusta zapachowe niźli do cytrusów. Warto wspomnieć, że dezodoranty w kulce są idealne gabarytowo i zmieszczą się wszędzie: w torebce, w plecaku czy nawet w kieszeni. Zawsze i wszędzie możemy mieć ze sobą swój ulubiony ochraniacz przed potem! Dodam także, że produkty nie zostawiają białych ani żółtych śladów na ubrań. Nie podrażniają. Są tanie, łatwo dostępne, wydajne i naprawdę działające. Polecam! Ja na pewno skuszę się na inne warianty zapachowe tychże cudaków.

Ocena: 5/5
Miałyście?


Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. Tak wysoka ocena, zachęca do przetestowania na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Is a very interesting product, i want to try it!!!😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. The format is really original!

    OdpowiedzUsuń
  4. I take them into account, I like this type for the bag.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również używam tylko w kulce . Kupię jak będę miała okazję. Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają, a zapachy też muszą być niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że jesteś zadowolona, nie spodziewałam się aż tak dobrego działania

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny gadżet, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena mnie nieco zszokowała, ale jak takie to dobre produkty to warto... bo też pocić się nie lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się całkiem fajnie, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli warto wypróbować. Będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute packaging. I make my own deodorant since it works better for me. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity kształt. Plus jest taki, że zmieści się bez problemu w damskiej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba to opakowanie w charakterze małej kulki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość wysoka cena, ja zazwyczaj sięgam po sztyfty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówisz, że będzie kilka miesięcy używania? Muszę nabyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Porządny antyperspirant to skarb

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam. Zastanawiam się, jak to działa na skórę zaraz po goleniu? Szczypie?

    OdpowiedzUsuń
  22. No patrz! Ja nie cierpię kulek, a tak mnie przekonałaś, że muszę je mieć:))) Choć opakowanie jak dla mnie jest trochę śmieszne, to jednak liczy się działanie!

    OdpowiedzUsuń
  23. These look so great! I would love to try them.

    OdpowiedzUsuń
  24. Genial , gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  25. So interesting with ball shape, I must try it !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa forma opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajnie wyglądają. Ja również wybrałabym ten różany zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na początku pomyślałam że to coś do ust :D pierwszy raz widzę ten produkt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hm, nie widziałam jeszcze tego produktu, ale widzę, że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym wypróbowała ten cytrusowy :)
    xoxo
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy ja ostatnio miałam dezodorant w kulce... uhh w liceum chyba. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam odwrotnie, nie lubię kulek i sztyftów, tylko aerozole :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam i chyba się nie skuszę, bo coś te kosmetyki w kulkach mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam o tym antyperspirancie, ale Twoja pozytywna opinia zachęca, by też sobie taki sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też stawiam na kulki i sztyfty, a unikam aerozoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe są te kulki, ale czytałam o nich juz rózne opinie..Ciekawa jestem jak u mnie by sie spisały.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tam nie używam "kulek" 😀
    Zdecydowanie wolę spraye
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful products, great review:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze mi się nie rzuciły w oczy, ale opakowania mają słodkie. Sorbet cytrusowy mógłby mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam, wręcz nigdzie ich nie widziałam...ale skuszę się zapewne:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru