GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 maja 2019

2135. Lovely K'Lips Matte Liquid Lipstick & Lip Liner Lip Kit zestaw do wykonywania makijażu ust (pomadka i konturówka)

Witajcie!

Dziś sobie usta umalujemy.

Będę mówić o Lovely K'Lips Matte Liquid Lipstick & Lip Liner Lip Kit, czyli zestawie do wykonywania makijażu ust (pomadka i konturówka).

Słowo od producenta: "Zestaw do wykonywania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze."

Produkty w opakowaniu:



Słowo od producenta:





W okazałości:





Na dłoni (od lewej Milky Brown, Lovely Lips, Magic Dessert):





Na ustach:


a) Milky Brown:





b) Lovely Lips:



c) Magic Dessert:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na promocji w Rossmanie. Normalnie można owe produkty ucapić stacjonarnie w drogeriach, gdzie jeden zestaw (pomadka i konturówka) kosztuje ok. 25 zł.

Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w charakterze błyszczyka, z aplikatorem. Pojemność 8 ml (pomadka) i 4 g (kredka). 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie wystarczy na rok użycia.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że uwielbiam pomadki matowe i odkąd odkryłam ich istnienie, tak nie rozstaje się z tymi mazidłami. Jednymi z moich wielkich ulubieńców były pomadki Lovely Klik!, które kochałam miłością wszelaką i wciąż jeszcze chętnie po nie sięgam. Dlatego też sądziłam, że gagatki K'Lips również spełnią moje oczekiwania. Niestety nie spełniły... Specyfiki te nie dość, że nie są jakoś wybitnie trwałe (ok. 3 godziny bez jedzenia i picia) to jeszcze strasznie, paskudnie, okropnie wysuszają mi usta. Nieważne, jakbym nawilżyła i odżywiła wargi moje przed zaaplikowaniem tychże pomadek z K'Lips i tak usteczka wyschną na wiór. Zatem to trochę bez sensu - pomadka matowa wysuszająca usta, która "nie trwa" wiecznie? Szkoda kasy i tyle, zwłaszcza, że 26 zł za zestaw piechotą nie chodzi. Co do konturówek, tu się sprawa prezentuje nieco lepiej, bo kredeczki same z siebie wyglądają o wiele lepiej niż pomadki i - przede wszystkim - niczego nie wysuszają. Dlatego też wolę kupić tanią konturówkę niźli cały zestaw, robiący mi krzywdę. Podsumowując: konturówki K'Lips - TAK, pomadki K'Lips - NIE. 

Ocena: 2/5

Miałyście?


Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Też je niedawno widziałam na promocji w Rossmanie. Ładnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię matowych pomadek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda pomadka matowa wysuszy usta. ;) Nawet moja ukochana Russian Red. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda, mam jedną sprawdzoną i nie wysusza ust,a wygląda pięknie! ❤

      Usuń
  4. Moje ulubione pomadki są z Golden Rose, za tymi nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. szału nie ma, nie miałam ich choć to bardzo znane duety do ust

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odcień Milky Brown i lubię, jednak wolę pomadki Golden Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I hate them when they dry the lips!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają na ustach,ale ja też nie jestem zadowolona z matowej pomadki w płynie.Mam innej firmy- tez z Rossmanna- wysusza usta i daje krótkotrwały efekt. Szkoda kasy.
    Pozdrawiam Kathy, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki fajne, ale to chyba ich jedyna zaleta....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawiły mnie, ale nigdy nie mogłam znaleźć testerów, więc się nie skusiłam. Teraz widzę, że na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jeden odcień, ale u mnie się średnio sprawdził przyznam szczerze..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie bardzo lubię u siebie pomalowane usta, używam głównie błyszczyków, ale Lovely Lips wydaje się dawać zbliżony do naturalnego kolor, ładny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam tradycyjną pomadkę , nie lubię eksperymentować. Często moje zmiany kosmetyków do makijażu powodują niezadowolenie i utratę kasy . Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam cały czas porządnej kredki

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Ci pomadkę matową od Wibo. Kosztuje śmieszne pieniądze a jest tak trwała, że trzeba się nieźle namęczyć, żeby ją zmyć :D Taki przykład - nałożona przed wyjściem z domu, przetrwała podróż przez miasto w śnieżycy, obcałowywanie cioć, całą wigilię i popijawę po niej i wciąż miała się bardzo przyzwoicie gdy dotarłam w nocy do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moisturizing is the most important thing for me in a lipstick. What a disappointment.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusiły mnie, dobrze, ze napisałaś o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy ich nie używałam, strasznie pakowanie przypomina mi to od Kardashianek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupa kasy a takie słabe działanie... :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam, i dzięki Tobie wiem, że nie warto się na nie kusić :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś bym dla siebie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie odpuszczę sobie ten zestaw, skoro nie jest zbyt dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś nawet miałam ochotę na jakiś wariant, ale szybko mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Estupenda entrada! Los productos se ven geniales! Espero tu opinión en mi último post! Feliz noche! 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię konkretne matowe i dobrze napigmentowane pomadki. Te z Lovely jakoś mnie nie zachwycają..

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam i mi też się średnio sprawdziły
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. Lindos labiales gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  30. They are so so nice, love all of them

    OdpowiedzUsuń
  31. Może kiedyś wypróbuję konturówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam, trzymały mi się dobrze. Owszem, po posiłku lekka poprawa, ale była super. Wysuszenia nie zauważyłam, może dlatego, że obsesyjnie używam wszystkim balsamów po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja mam zupełnie na odwrót - K'Lips uwielbiam, a te inne pomadki Lovely są dla mnie koszmarkami, które ściągają usta niczym rodzynkę :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru