GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 4 maja 2019

2128. Moda na wiosnę z Sebellamore!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a time for fashion.

Oto Sebellamore, czyli sklep z ubraniami dla każdego.

Here is Sebellamore, an online shop for everyone.

Znajdziemy tu śliczne sukienki, modne spodnie, wygodne buty czy akcesoria.
Do wyboru, do koloru zarówno dla kobiety jak i mężczyzny.

In Sebellamore you can find pretty dresses, fashionable pants, comfortable shoes or accessories.
All those items are in different sizes and color for woman as well as for man.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób - oraz możliwością darmowej dostawy w zamówieniach powyżej 59 dolarów.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way.
What if more you can also have a free shipping when your order is more than 59$.

Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:

Here are item which I liked the most:

a) modne kobiece bluzki:

a) women's fashion tops:


Autumn Spring  Polyester  Women  Square Neck  Decorative Button  Floral Printed  Long Sleeve Blouses
Klik!



V Neck  Backless Zipper  Plain Blouses
Klik!

b) sandały na wysokim obcasie:

b) high heel sandals:


Plain Velvet Peep Toe Date  Wedge Sandals
Klik!


Bohemian  Flat  Peep Toe  Casual Date Flat Sandals
Klik!

A Wam jak się podoba asortyment sklepu Sebellamore?

Do you like items from Sebellamore?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Coś mi szwankuje, bo nie wyświetla mi zdjęć... sklepu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie widzę zdjęć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepu nie znam, ale sandałki na koturnie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie sklep nieznany. U mnie też nie wyświetlają się zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie wyświetlają się zdjęcia .Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również zdjęcia się nie wyswietlaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ostatnie buty - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się wszystko, bluzeczki idealne jak dla mnie. :) Udanego weekendu życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jest zielona bluzka i ostatnie sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie w moim stylu. Jakkolwiek to zabrzmi ubieram się mało kobieco :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. sklepu nie znam, ale ta pierwsza bluzka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza bluzeczka mgiełka - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie bluzki są prześliczne.Ale sandały - nie dla mnie.Choć ładne,ale koturna pierwszych za wysoka, nie lubię tracić kontaktu z podłożem.Drugie bardzo delikatne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta pierwsza bluzka, chciałabym taką miec. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze sandałki też przypadły mi do gustu, ale przy dwójce małych dzieci stawiam na wygodne obuwie. Wygoda wygrywa z elegancją. :) Na szczęście niekiedy da się to połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sandały na koturnie w tym roku mnie wzywają *,*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rzeczy :) Coś bym wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza bluzka najbardziej mi się podoba - taka wiosenna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne mają rzeczy;i bluzki i buty mi się baaardzo podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. I loved the shoes, are fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, dla mnie najtrudniejsze jest znalezienie idealnych sandałów. A lato coraz bliżej … Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojoj, ale piękne rzeczy, a te sandałki boskie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  25. Me encanto la blusa verde. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  26. Sklepu nie znam, ale te buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru