GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 maja 2019

2132. Efektima peeling do ciała: cukier & olej kokosowy oraz sól & olej z awokado

Witajcie!

Dziś się będziemy peelingować.


Będę mówić o Efektima peelingi do ciała: cukier & olej kokosowy oraz sól & olej z awokado


Słowo od producenta: 


a) peeling cukier & olej kokosowy:

"Natychmiastowe ukojenie suchej skóry,
przywrócony blask i gładkość.
Oczekujesz natychmiastowego ukojenia dla przesuszonej i spragnionej wyjatkowej pielęgnacji skóry? Sięgnij po peeling cukrowy z olejem kokosowym .
To doskonałe połączenie sprawi, że twoja skóra odzyska blask, gładkość i piękny wygląd. Poprawia kondycję i sprężystość naskórka. Precyzjnie dobrany zapach otuli Twoje ciało delikatną nutą poprawiając samopoczucie."


b) peeling sól & olej z awokado:

"Regeneracja, nawilżenie natychmiastowe wygladzenie skóry.
Chcesz w szybki i przyjemny sposób poprawić gładkość oraz komfort swojej skóry, sięgnij po peeling solny połączony z olejem z awokado. Sól to jedne z najskuteczniejszych drobinek peelingujących natomiast olej z awokado uznawany jest za jeden z najlepszych olejów nawilżająco- regenerujących."

Produkty w okazałości:






a) peeling cukier & olej kokosowy:






Od producenta:





Skład:




Na dłoni:




b) peeling sól & olej z awokado:






Od producenta:




Skład:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można owe produkty ucapić stacjonarnie w drogeriach, gdzie kosztują ok. 7 zł.

Zapach: przyjemny odpowiednio: kokosowy i cytrusowy.
Konsystencja: typowa dla naturalnych peelingów.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji zielono-czarnej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność każdego peelingu: 30 ml. 
Wydajność: średnia. Takie opakowanie starczy nam na max trzy użycia.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie pielęgnacji ciała bez stosowania peelingów. Nie zliczę doprawdy, ile tego rodzaju specyfików już miałam i przetestowałam na sobie. Niektóre były dobre, inne złe, ale jeszcze chyba żadne mazidło nie zachwyciło mnie do tego stopnia jak powyższe cudaki z 
Efektima. Oba te peelingi, zarówno cukrowy jak i solny są po prostu fenomenalne. Przede wszystkim, świetnie złuszczają i usuwają martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką oraz czystą. Specyfiki dzięki zawartości składników odżywczych (olej z awokado jak i olej kokosowy) nawilżają oraz odżywiają naszą skórę wszędzie tam, gdzie tego potrzebujemy. Możemy mieć pewność, że po takim zabiegu nasza skóra będzie wyglądała po prostu idealnie. Ja osobiście stosowałam owe peelingi na nogi, przygotowując je powoli na sezon tzw. spódniczek i spódnic. Warto wspomnieć, że produkty mnie nie uczuliły, ani nie podrażniły. Ładnie pachniały i działały to co powinny. Jedyne do czego bym się mogła przyczepić to wydajność; tu bardzo proszę firmę 
Efektima o większe pojemności tychże mazideł, aby starczyły na dłużej, gdyż są naprawdę fajne i warte wypróbowania.
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. Głośno się zrobiło ostatnio o tych peelingach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłabym się skusić i wypróbować. Cena nawet całkiem ok. Tylko nie wiem na który wariant hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swój sprawdzony,który bardziej mnie przekonuje niż ten.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie je wypróbuję :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingu z olejem kokosowym jestem ciekawa 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam je ostatnio w koszyku podczas zakupów w Rossmannie, ale odłożyłam. Muszę po nie wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja opinia mnie bardzo mocno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  9. I love peelings with sugar-base.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love peels! Bet they smell nice too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieszanie cukru z olejem kokosowym i kilkoma kroplami innego olejku trwa chwilę. :D Nie kupuję takich produktów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się fajny,szkoda tylko, że taka niska wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  13. w takich produktach stawiam na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale uwielbiam peelingi, czy to do ciała, czy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O taki to bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kuszące produkty, trzeba będzie się zaopatrzyć. Tym bardziej że tam, gdzie awokado, tam moja skóra się raduje. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. I don't use scrubs but these sounds lovely.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham peelingi, więc i te bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj bardzo lubie takie produkty! a o firmie słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba wypróbować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I didn't know it
    Thank your for your post
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. I like this kind of products, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuszą mnie oba warianty tych peelingów. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie się zaopatrzę i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentują się super ;) Ja ostatnio polubiłam domowe peelingi, ale mam też jeden drogeryjny do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam ich ale chętnie wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie ten z cukrem jest kuszący. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawią mnie te peelingi ( i jeszcze mus z tej serii ) - na pewno sięgnę po nie i wypróbuję ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Awokado jest teraz już wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie zostaje tłusty film na skórze po tym cukrowym:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do ciała bardzo lubię cukrowe peelingi - są chyba mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie osobiście nie ma sensu kupować takich peelingów, bo można je zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ostatnio często sięgam po peelingi, najlepiej cukrowe:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Peeling zapowiada się fajnie, tylko odstrasza mnie pojemność za 7 zł.. Taki Janusz xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie przydałyby się większe pojemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już wiem, że muszę go koniecznie wypróbować. Zawsze poluję na dobre peelingi

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru