GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 1 czerwca 2019

2148. A post about prom dress

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a time for fashion.

Oto ladypromdress, czyli sklep z eleganckimi sukienkami dla każdej kobiety.

Here is ladypromdress, an online shop with different kind of dresses.

Znajdziemy tu sukienki na ślub, na bal maturalny, na tzw. Wielkie Wyjście.
Do wyboru, do koloru.

In ladypromdressyou can find prom dresses, wedding party dresses and occasion dresses .
All those items are in different sizes and colors.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób - oraz możliwością darmowej dostawy przy zakupach powyżej 299 funtów.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way.
What if more you can also have a free shipping over 299 £!

Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:

Here are item which I liked the most:



Klik!

Klik!



Klik!



Klik!

Klik!

A Wam jak się podobają rzeczy z ladypromdress?

Do you like items form ladypromdress,?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Akurat te propozycje nie są w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Studniówka już za mną, a i te sukienki nieszczególnie wpadły mi w oko 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi sie druga i ostatnia propozycja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki. Uwielbiam takowe oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, szczególnie pierwsza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zielona na dole jest super . Zaglądnę , bo szykuje mi się wesele . Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam długie suknie w prawie każdym wydaniu. Tutaj szczególnie podoba mi się ta ostatnia. Niestety zawsze jest tak, że w zdjęciu sie zakochuje, ale na mnie wygląda to źle. Miło popatrzeć.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już zakupy na wyjątkowe okazje, ale śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. So many different styles for young ladies to choose from. I still love the long gowns since they are more princess like.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia sukienka jest idealna<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Te długie sukienki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki ładne, ale nie mam okazji, by takie założyć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Do każdej mam jakieś "ale". ;p
    Za to modelki zgrabne, zwłaszcza ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia fajna, ale miałabym mało okazji, aby ją zakładać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne mają sukienki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Hermosos vestidos te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne i cudowne sukienki. Najbardziej jednak urzekła mnie pierwsza propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful dresses. I really like the shorter styles!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam strony, poza tym wolę strony z ubraniami dobrej jakości, nie kupuję na niepewnych stronach..

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow niezłe kiecki. Ciekawe czy w rzeczywistość tam samo wyglądaj , bo z tym jest różnie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne, a szczególnie ta przedostatnia robi wrażenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne sukienki. Ja trochę boję się zamawiać takie rzeczy internetowo. Tu jednak wszystko musi leżec idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za dużo wszystkiego na tych sukienkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne sukienki :) Może kiedyś zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na pierwszej stronie znalazłam inne które jeszcze bardziej mnie zachwyciły :)

      Usuń
  26. Piękne sukienki, choć te w wersji bez brzucha nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru