GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 czerwca 2019

2165. Dermedic Oilage Anti-Ageing skoncentrowany krem przeciwzmarszczowy pod oczy

Witajcie!

Dziś czas na skóry odmłodzenie.

Będę mówić o Dermedic Oilage Anti-Ageing skoncentrowany krem przeciwzmarszczowy pod oczy.

Słowo od producenta: "Preparat do pielęgnacji oczu Dermedic Oilage dba o okolicę oka i dostarcza jej potrzebnego odżywienia i nawilżenia.


Właściwości:
  • wygładza linie i drobne zmarszczki
  • likwiduje obrzęki i cienie pod oczami
  • głęboko nawilża
  • nadaje okolicy oczu młodzieńczy wygląd
Sposób użycia:

Rano i/lub wieczorem nanieś preparat wokół konturów oczu, lekko wklepując, dopóki całkowicie się nie wchłonie."


Produkt w opakowaniu:




Od producenta:





Skład:




W okazałości:






Otworek:




Na dłoni:





Szczegóły:


Cena i dostępnośćprodukt można dostać na stronie Notino.pl
 za ok. 33 zł.
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: kremowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka w tonacji bieli i żółci z czernią napisów od producenta. Pojemność: 15 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja kolejna już styczność z kosmetykami 
Dermedic. Do tej pory kosmetyki tej marki sprawdzały się u mnie bardzo dobrze, zatem w przypadku mazidła pod oczy, nie mogło być inaczej, gdyż jest to naprawdę przyjemny specyfik. Uwielbiam go za jego treściwą, bogatą konsystencję, która zawiera same dobroci dla wrażliwej skóry pod oczami. Po kilku tygodniach stosowania preparatu, zauważyłam rozjaśnienie, ujędrnienie, nawilżenie i złagodzenie moich cieni pod oczami. Krem Dermedic wyraźnie dodał blasku i zdrowia mojemu spojrzeniu, dzięki czemu, nie wyglądałam o poranku jak zombi. Dla mnie ten produkt to istne must have dla osób, które tak jak ja, wiecznie zmagają się ze "zmęczoną" okolicą oczu. Warto dodać, że krem świetnie się aplikował i szybko wchłaniał; nie rolował się w trakcie późniejszego nakładania nań makijażu. Ponadto, nic mnie nie podrażniło ani ni uczuliło podczas stosowania tegoż przyjemniaczka. Jestem zachwycona i szczerze polecam ów krem. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

31 komentarzy:

  1. Chętnie bym go wypróbowała!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks great product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się chyba przyda taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice product, thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak wysoko oceniasz, to warto wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. jak usuwa cienie to fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama miała,ale wyrzuciła do kosza,bo powiedziała,że wyniki dobre,jak ktoś niczego nie wymaga lub porównuje z innymi kremami za 5 zł, teraz ma inny i go uwielbia,widać naprawdę rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, chyba będę testować. kończy mi się akurat krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten krem, fajny, wydajny kosmetyk, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremiki pod oczy to ja lubię ;)
    Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love an eye cream that works and does not cause irritation.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kremów pod oczy mam spore wymagania. Może ten by im sprostał.

    OdpowiedzUsuń
  14. O coś dla mnie . Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Najwazniejsze ,że się sprawdza. Uwielbiam kremy pod oczy- to moje must have

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie takie produkty chociaż tego jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I don't know this product, thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. W działaniu widzę bardzo fajny i ze świetnymi efektami :). U mnie ich produkty sprawdzają się fajnie, kilka miałam i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale już dopisałam go do listy moich życzeń ;) Kremy pod oczy to mój konik ostatnio, bo tam właśnie zauważyłam u siebie pierwsze oznaki starzenia, z którymi dramatycznie walczę:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze takich produktów nie muszę używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak taki skoncentrowany, to może można by z niego maseczke pod oczy zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale lubię kremy pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś dla mnie, bo ostatnio moje oczy są często zmęczone. Właściwie to cała jestem obecnie zmęczona przez upały, najchętniej ciągle bym się nawilżała i chłodziła, ale to już robota dla większej liczby specyfików. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru