GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 24 czerwca 2019

2164. Przesyłka z Avon!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło z Avon:




I w szczególe.

Trwałe pomadki "Moc koloru":



od góry: Extreme Mauve 36939
od dołu: Blushing Beauty 30023

od góry: Blushing Beauty 30023
od dołu: Extreme Mauve 36939




mój odcień to Nude 21352



Perełki rozświetlające do twarzy:






Baza pod makijaż:






Bronzer:





Perfumy Far Away:





Wielu z Was na widok powyższych produktów pewnie przetrze oczy ze zdumienia, pytając się w duszy "Leonie, Ty i Avon???"

Ano sama takie wątpliwości początkowo miałam i - nie ukrywam - bardzo nieufnie podchodziłam do tych wszystkich cudaków z paki.
Jak dotąd bowiem, jedynymi produktami z Avon, które skradły moje serducho, było perfumy.
Ich kolorówka i pielęgnacja nigdy jakoś mnie nie zachwyciły...

...aż do teraz!

Nie wiem doprawdy, czego to jest zasługa, czy nastąpiła jakaś zmiana składu i idei komponowania mazideł kolorowych tejże marki, ale muszę Wam rzec, że jestem pozytywnie zaskoczona całą zawartością powyżej kolekcji.

Pierwsze wrażenie, jeśli chodzi o produkty do ust jak i do konturowania twarzy jest bardzo, ale to bardzo pozytywne!
Szminki i konturówka mają świetną pigmentację, jedwabistą konsystencję i wyglądają na ustach po prostu idealnie.
Baza pod makijaż, perełki rozświetlające oraz bronzer są równie przyjemne i mega komfortowe w aplikacji jak i "noszeniu" na buzi.

Dziękuję FM za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio dostaliście ciekawego?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę przekonać się do Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szminkę z tej serii, ale jej nie lubię. Leży mi nieużywana.

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this brand. The lipsticks are so cute.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mawa ma te perełki i jest zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś kupowałam tylko w Avon . Moja przyjaciółka rozprowadzała te produkty i zawsze na coś mnie namówiła. Było to w czasach , gdy nie było jeszcze rosmanów i perfumerii jak teraz oraz nie było jeszcze rozwiniętej sprzedaży internetowej . Kiedyś to był mały luksus . Ogólnie byłam zadowolona z tych produktów. Miłego dnia 💝

    OdpowiedzUsuń
  6. All of them seems great 😊 have a nice day...

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystałam z avonu jako dziecko i wtedy te produkty były dobre,bo niczego specjalnego nie wymagałam, teraz dla mnie trochę lipa..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję. Szału nie robią więc.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tę samą szminkę, taka na co dzień. Ale matowe mają świetne, mam też matową z Bourjois i szczerze nie widzę różnicy w trwałości, a różnica w cenie 3 razy ;) lubię też ich lakiery do paznokci,szczególnie z serii satynowy mat, są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  10. super przesyłka, zawsze chciałam mieć te perełki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam szminki z tej serii i bardzo je lubię :) Co do tego zapachu, to niestety mnie nie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie zamawiałam nic z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I have not used Avon products but have browsed their catalogs. It seems their products have come a long way and there is something for everyone.

    OdpowiedzUsuń
  15. fiquei curiosa com o iluminador :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś kupiłam dwie perfumetki na deptaku, które miałam sobie dopiero zamówić. Koniecznie się pochwal jak wrażenia po tym serum z witaminą C, bo widzę, że masz próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę uzupełnić moją kosmetyczkę o te perełki brązujące. Po prostu są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak to właśnie ja przecierałam oczy ;)
    Wiele się zmieniło w Avon przez kilka lat i nadal się zmienia. Mam nadzieję, że teraz już będziesz bardziej chętna na testowanie kosmetyków Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. That blush reminds me with Guerlain Meteorites!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kolory pomadek no i perfumy :). Mnie jakoś nadal zupełnie nie ciągnie do ich kolorówki i pielęgnacji. Miałam kilka uczuleń i od tamtej pory omijam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie przekonam się do Avonu
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem fanką ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perełki ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perełki i pomadki wyglądają cudnie! Perfumy też! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię zapachy od Avon :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Avonem mam różne doświadczenia. Jedne kosmetyki są dobre, a inne zupełnie nie spełniają oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mało kosmetyków mam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś nawet dość często kupowałam różne rzeczy z Avonu, ale to już dawno.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie ze jesteś zadowolona, taki flakonik z tym samym zapachem mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Long ago I used to use Avon products.

    OdpowiedzUsuń
  31. Buenos productos los polvos se ven geniales. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice lipstick colors and perfume looks great!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam chyba uraz z czasów, kiedy byłam konsultantką...

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam perełki rozświetlające i znam zapach Far Away :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru