GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 czerwca 2019

2162. Garnier Moisture & Comfort maska kompres nawilżenie i ukojenie do skóry suchej i wrażliwej

Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację twarzy.

 Będę mówić o Garnier Moisture & Comfort maska kompres nawilżenie i ukojenie do skóry suchej i wrażliwej.

Słowo od producenta: "Maska Kompres Comfort Nawilżenie i Ukojenie do skóry suchej i wrażliwej to sposób na intensywne nawilżenie skóry - ekwiwalent tygodnia nawilżania w zaledwie 15 minut. Ciesz się ukojoną i miękką w dotyku skórą.

Maska jest nasączona ekstraktem z rumianku, roślina znana ze swojego kojącego działania na skórę. Formuła łagodzi uczucie ściągnięcia skóry*, długotrwale nawilża i daje uczucie bardziej ukojonej skóry. Materiał ze 100% naturalnego włókna celulozowego idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy. Maska jest odpowiednio wycięta, tak by pasować do wszystkich kształtów twarzy i pozwalać na maksymalne pokrycie całej skóry twarzy."
Produkt w opakowaniu:







Od producenta:




Skład:




Na buzi:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu. Normalnie można go ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 8 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatnie kwiatowy.
 Konsystencja: maska w płachcie
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że dawno już nie bawiłam się w maski w formie płatów. Zwykle bowiem używałam masek, które samemu się nakłada - najczęściej takich glinkowych czy w formie kremu - i w zależności od potrzeb naszej skóry albo ów produkt zmywamy, albo zostawiamy na całą noc. Tym razem jednak po solidnym spaleniu słonecznym: Klik!, maski glinkowe czy kremowe wydawały mi się niewystarczające i chciałam czegoś bardziej treściwego i odżywczego. Dlatego też sięgnęłam po maseczkę Garniera. I powiem Wam, że ten gagatek uratował moją skórę na twarzy. Maseczka w formie płachty, nasączona rożnymi dobrociami, trzymana na skórze twarzy ok. 15 minut zadziałała cuda, których się nawet nie spodziewałam.  Produkt rozświetlił, nawodnił, odżywił, ukoił i zminimalizował cienie pod oczami. Po zdjęciu maseczki i spojrzeniu w lustro wprost nie mogłam uwierzyć własnym oczom - wyglądałam wreszcie normalnie, a nie jak czerwony Indianin z toporkiem. Produkt nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Wiem, że jeszcze do niego wrócę i na pewno nakupię go na zapas. Polecam!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

44 komentarze:

  1. se ve estupendo! Me gustaría probarlo! Espero verte pronto por mi blog! Buen día!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing, I should try it

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved Garnier face mask 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie maski, z garniera dawno nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski uwielbiam
    Skóra tak cudownie odpoczywa
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam żadnej maski w płachcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This sounds lovely. I have never tried Garnier skin care products.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnych masek z Garniera i jakoś nie ciągnie mnie do nich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już tą maseczkę ☺
    Bardzo ją lubię ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam nawet że są takie maseczki w plachcie, super rozwiązanie:D Garnier jest jedną z moich ulubionych firm i chętnie kiedyś kupię taką miseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja preferuję maseczki , które sama sobie zrobię. W tych kupionych myślę , że zawsze jest trochę chemii . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedną maskę z tej serii, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Garnier, ale tej maski jeszcze nie miałam. Z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką formę maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o proszę, fajnie że nie trzeba jej rozkładać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że maseczka pomogła. Chętnie sama też kiedyś taką wypróbuję, skoro tak dobrze działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawostka z której chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I have tried it and I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna maska dla mnie <3 I ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze jej nie miałam. Lubię maski w płachcie i chętnie kiedyś ją wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię maseczki i chętnie bym taką wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i ja się skuszę na taką płatową :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie używałam maski w płacie. Czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love these masks. They feel so good on the skin!

    OdpowiedzUsuń
  29. Taaak.. u mnie tez zaczął się sezon a maski w płachcie. :d Choć częściej robione samodzielnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru