GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 15 czerwca 2019

2158. Indigo Nails Lab Nail Therapy - kuracja odżywcza do paznokci, która działa!

Witajcie!

Dziś czas na szpony.

A dokładniej mówiąc - na regenerację owych.

Ostatnio, czyli przez ok. 3 miesiące czasu, praktycznie w ogóle nie malowałam pazurów.
Brak czasu, życie w biegu, bycie w 3 miejscach jednocześnie...

Nic więc dziwnego, że manicure było ostatnią rzeczą, o jakiej myślałam w ciągu dnia czy na wieczór, jak już kładłam się spać.

Dopiero teraz, gdy pokończyło się kilka ważnych projektów i mogę spokojnie zająć się czymś innym, niźli tylko pracą, stwierdziłam, że czas najwyższy "coś" ze swoimi pazurami zrobić.

Ale zanim stworzę jakiś zapierający dech w piersiach manicure, muszę nieco odżywić i zregenerować płytkę moich pazurów.

I tak oto z pomocą przyszedł mi lakier regenerujący od Indigo Nails.

Zdaniem producenta, ów produkt to: " Kuracja dla słabych, zniszczonych paznokci. Nail Therapy to odżywka zawierająca medycznie przetestowane składniki aktywne, znane z leczniczych właściwości:
Kasztanowiec, kompleks witamin A,C,E, aminokwasy oraz wyciąg z pokrzywy.

Stosowana regularnie widocznie poprawia kondycję płytki już po 4 tygodniach stosowania.
Może być stosowana jako podkład po kolorowych lakierów do paznokci. "

Tak ów specyfik wygląda:





Moje pazury po kuracji odżywczej trwającej ok. 2 tygodnie:



Powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona z działania produktu.

Moja płytka paznokciowa nigdy nie była tak twarda i tak błyszcząca sama z siebie.
Szpony wyglądają dobrze nawet bez lakieru.
Są mocne, rosną tak szybko, że nie nadążam ich podcinać.

Polecam Wam szczerze produkty do pazurów od Indigo Nails.
Przetestowałam sporo cudaków od nich i jeszcze żaden mnie nie zawiódł.
Ich lakiery hybrydowe, odżywki czy oliwki na skórki są warte każdej złotówki!

A Wasze szpony jak się mają?

Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. fajny efekt;)
    Ja obecnie używam diamentowej z Bielendy na zmianę z Regenerum i nie narzekam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie nie potrzebuję takiej kuracji, ale dobrze wiedzieć, że jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam, ale będę pamiętała, że działa :) Moje pazurki już nie mogą się doczekać jakiegoś malowania, ale ciągle brakuje czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie skorzystam z takiej kuracji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by się taka kuracja przydała,zwłaszcza że ostatnio często robię sobie hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam intensywne serum wzmacniające do paznokci firmy Oceanic . Po dłuższym używaniu zauważyłam, że paznokcie są w lepszej kondycji . Polecany przez Ciebie kosmetyk wezmę pod uwagę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe znam - moja siostra czasem używa jakiś serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. super , że jesteś zadowolona, ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama chętnie skorzystam z takiej kuracji. Ładnie paznokcie wyglądają. Super weekendu Ci życzę, wypocznij. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją (a raczej miałam) i byłam bardzo zadowolona z działania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje szpony mają się nijak. Muszę zacząć się nimi bardziej interesować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie ta kuracja z Indigo jest najlepsza na świecie. Polecam każdemu, kto ma problem z paznokciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałaby mi się taka odżywka by wzmocnić paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro działa to trzeba kupić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałaby mi się taka skuteczna kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie koleżanka sprezentowała tabletki Kerabion, ktorych z jakiegoś powodu nie mogła brać. Miało działac na włosy. Włosy jakie były takie są, za to pazury wyrosły mi jak u lwa. Znaczy lwicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny efekt! :) Chętnie sobie sprawię, jak tylko wykończę swój Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie z paznokciami wszystko ok obecnie, ale będę mieć na oku ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj mi by się przydała taka kuracja :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przydalaby mi sie teraz jakas odzywka lub lakier tego typu

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie i mi by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gracias por la recomendación tus uñas se ven lindas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam, znam i nie widzę wielkich efektów.

    OdpowiedzUsuń
  25. A good top coat is really important.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja akurat mam fenomenalne paznokcie. Wszyscy się pytają, czy to sztuczne,bo takie ładne i długie, a to moje pomalowane zwykłym lakierem do paznokci z Douglasa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ma śliczny kolor i daje piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  28. I don't know the brand but this product seems very interesting

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje mimo, permanentnego nakładania żeli i lakierów są w całkiem niezlej kondycji 😃
    Myślę że taka odżywka to dość fajny "suplement " dla osób które zapuszczaja paznokcie-ja próbowałam, ale zęby wiedziały swoje i odpuscilam 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydałaby mi się taka odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa odżywka, może zadziałałoby na moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj przydałaby mi się taka kuracja! Jeszcze nie znam tej pozycji, ale będę musiała się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z pewnością sięgnę, sama mam z tym problem to może i na moje pazurki podziała.

    OdpowiedzUsuń
  34. My nails could use a treatment like this.

    OdpowiedzUsuń
  35. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great product. I love the look of clear fingernails.

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrze wiedzieć że ta odżywka tak świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru