GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 9 czerwca 2019

2153. Hajże na urlop!

Witajcie!

Po bardzo intensywnym i ciężkim czasie majowym, czyt. lataniu po 3 planach seriali i filmu, przyszedł wreszcie czas na urlop.

Nawet nie wiecie jak na niego czekałam...
Wreszcie odpocznę, zregeneruję się i odetchnę świeżym powietrzem, a nie duchotą i spalinami miasta.

Wybywam tradycyjnie, jak co roku, w góry.
Już słyszę ten szum drzew, świergot ptaków i rześki wiatr znad szczytów...

Posty jakieś się tam pojawią na pewno, więc nie musicie się martwić o ciszę na blogu.
Z mailami też na spokojnie dam radę, bo mój telefon po Internetach śmiga aż miło.
Gorzej będzie z komentarzami u Was, bo nie wiem, czy ogarnę pakowanie laptopa z tym całym jego okablowaniem.

Tymczasem do usłyszenia za tydzień!

A Wy już po przy przed urlopem?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Ładuj baterie , udanego urlopu . Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wkrótce pojadę na wakacje -2 wyjazdy za granicę i 2 koncerty muzyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku! Ja na mój urlop muszę jeszcze trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze, udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopu :) ja jestem przed urlopem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Enjoy it dear!!!😎😎😎

    OdpowiedzUsuń
  7. To życzę udanego urlopu i rób na nim tylko to na co masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wishing you a wonderful, peaceful holiday Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja jeszcze przed 😃
    Miłego urlopu 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Też przydałoby mi się pojechać w takie miejsce.
    Wypocznij porządnie! ♥

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasatelo muy bien! Felices vacaciones! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku też prawdopodobnie wybiorę góry :)
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego urlopu!!!!
    Czekam na relację i zdjęcia.
    Ja jeszcze trochę ponad miesiąc do urlopu... :/ A tu takie upały... :/
    P.S.Jak telefon ogarnia maile, to ogarnie też komentowanie u nas. Nie ciągaj laptopa, dodatkowy ciężar!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnego urlopu i sprzyjającej wypoczynkowi pogody. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego urlopu, ja mam dopiero w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Disfruta tus vacaciones te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownego urlopu :) czekam na zdjęcia z gór :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego urlopu. Odpoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru