GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 czerwca 2019

2155. Eveline Argan Oil, SOS Lash Booster rerum do rzęs z olejkiem arganowym 5 w 1

Witajcie!

Dziś sobie rzęsy odżywimy.

Będę mówić o  Eveline Argan Oil, SOS Lash Booster rerum do rzęs z olejkiem arganowym 5 w 1.

Słowo od producenta: "SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Formuła wykazuje działanie regenerujące i odżywcze. Pogrubia i zagęszcza rzęsy. 

Składniki aktywne: 
bioHyaluron Complex - wnika w strukturę rzęs, nawilża, wygładza i stymuluje ich wzrost

. Luxury of Youth Complex - regeneruje, odżywia i wzmacnia rzęsy. odbudowuje i chroni włókna włosa przed działaniem czynników zewnętrznych. 

 D - pantenol wnika w głąb rzęs, nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje połysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. 

Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany również dla osób noszących szkła kontaktowe i mających wrażliwe oczy."

Produkt w okazałości:




Od producenta:


Skład:

Aqua,  ­­Paraffin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2,copernicia Cerifera Wax, Stearic Acid,  Bis-Peg-12, Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Triethanolamine,  Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Sodium Hyaluronate,  Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Hydrolyzed Soy Protein, DMDM Hydantoin, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, EDTA

Szczota:

  • Aqua,
  •  
  • Paraffin,
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2,copernicia Cerifera Wax,
  • Stearic Acid,
  •  
  • Bis-Peg-12,
  • Dimethicone Beeswax,
  •  
  • Propylene Glycol,
  • Triethanolamine,
  •  
  • Glyceryl Dibehenate,
  • Tribehenin,
  •  
  • Glyceryl Behenate,
  • Cetearyl Alcohol,
  •  
  • Ceteareth-20,
  • Sodium Hyaluronate,
  •  
  • Hydroxyethylcellulose,
  • Phenoxyethanol,
  •  
  • Methylparaben,
  • Ethylparaben,
  •  
  • Butylparaben,
  •  
  • Propylparaben,
  • Hydrolyzed Soy Protein,
  •  
  • DMDM Hydantoin,
  • Argania Spinosa Kernel Oil,
  •  
  • Panthenol,
  •  
  • EDTA.














  • Szczota:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na promocji w Rossmanie za ok. 10 zł. Normalna cena specyfiku to 18 zł. 
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: smarowidło odżywkowe białej treści na rzęsy.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe a'la mascara w tonacji czarno-złotej z czarnymi i czerwonymi napisami od producenta. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że moje rzęsy miało ostatnio pod górkę i ich żywot nie był zbytnio miły. Czemu? Ano temu, że przez kiepskiej jakości płyn micelarny - pozdrawiam micel z Be Beauty - moje rzęsy zaczęły nagle wypadać. I nie była to jedna, czy dwie dziennie, ale liczba uciekinierów włosowych z oka mego wynosiła czasem i 6 cz 7 sztuk... Nie muszę więc mówić, że byłam załamana i nawet zaczęłam na co dzień przyklejać sztuczne rzęsy. Na całe szczęście, i w sumie w samą porę, w oczy wpadł mi specjał od Eveline, który ostatnio sobie zakupiłam. I tak oto, przeczytawszy wpierw mnóstwo pozytywnych opinii w Internetach o nim, stwierdziłam, że jeszcze spróbuję tym ziomkiem uratować rzęsy me. Po ponad 2 miesiącach kuracji mogę powiedzieć jedno: misja regeneracji rzęs została zakończona ze skutkiem pozytywnym. Oprawa moich oczu wyraźnie zgęstniała, nabrała wigoru, rzęski się wydłużyły i rosną - same z siebie - podkręcone na końcach. A najważniejsze jest to, że przestały wypadać! Produkt stosowałam co dwa dni, smarując nim górną linię rzęs normalnie niczym eyelinerem. Nic mnie nie podrażniło, nie uczuliło. A co najlepsze - po zakończeniu kuracji efekt regeneracji utrzymuje się nadal! Dodam, że odżywka ta jest wydajna, łatwo dostępna i działająca cuda. Polecam.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

32 komentarze:

  1. No no, toż to skład taki nieciekawy ;P dobrze, że chociaż są efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo miło wspominam takie cudo z Dermeny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra wydajność, cena przystępna, działanie przyjemne - coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Argan is always an interesting ingredient!

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting product dear. I'll try it😉

    OdpowiedzUsuń
  7. super , że jesteś zadowolona, ja czasami robię sobie kurację na rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko będę miała okazję, na pewno go kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, chętnie wypróbuję! Tym bardziej, że swoim rzęsom nigdy takiej kuracji nie fundowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam, zaciekawiłaś mnie tym produktem.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. To faktycznie- za tę cenę warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ürünün içeriği kapsamli 😊 paylaşım için teşekkürler 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go, ale niestety nie jest dla mnie :) Podrażnił mi oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Na rzęsy nie narzekam , ale taka odżywka na pewno by je wzmocniła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam ale fajnie że się sprawdziła :) w razie potrzeby będę o niej pamiętać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje rzęsy też są ostatnio w słabszej kondycji więc mnie skusiłaś. Mam nadzieję, że u mnie też tak dobrze zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I have never used argan oil products before. It sounds like a wonderful addition to beauty cosmetics.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pal sześć skład jak fajne działanie... zazwyczaj po zakończeniu takiej kuracji rzęsy wypadają a tu niespodzianka... super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra cena i widać, że działa. Przydałby mi się ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię sobie na wyjazd urlopowy, jest szansa, że będe używac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A co sądzisz o stosowaniu olejku rycynowego do rzęs?
    Zapraszam do mnie- wystartował nowy konkurs. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład raczej słabiutki i nie zachęca mnie do zakupu, ale w sumie czego się spodzewać po takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. To dobrze, że produkt rzeczywiście pomógł i problem zniknął. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru