GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 30 czerwca 2019

2169. Uff jak gorąco...

Witajcie!

Czy u Was też jest tak gorąco?
Czy wizja wyjścia na ulicę w piekącym słońcu również Was przeraża?
Czy jeśli macie do wyboru pójście na zakupy a zostanie w chłodnym mieszkaniu i zamówienie czegoś to co robicie?

Nie wiem jak Wy, ale ja tragicznie znoszę upały...
Po prostu nie jestem nawykła do tej iście afrykańskiej aury, jaka przez ostatnie tygodnie straszny nas na dworze.

Od razu bowiem, gdy tylko poczuję ów gorąc tryskający z nieba, robi mi się duszno, słabo i tęsknię za wiosną i jesienią.
Serio.

Jakie macie sposoby na ochłodzenie się, może ktoś doradzi?
Bo picie hektolitrów wody z kostkami lodu i miętą, już przestało na mnie działać...

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Ja nie lubię wiecznie narzekać, chciałam słońce w maju i teraz nie marudzę:) Staram się korzystać, a jak dobrze się ubiorę, w odpowiednie materiały to nie jest aż tak gorąco.Chociaż prawda, w Polsce gorzej odczuwa się upały niż w Hiszpanii z tą samą temperaturą, dlatego już nie mogę się doczekać mojego wyjazdu do tego kraju we wrześniu..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie te upały nie przeszkadzają. :D Lubię lato i jak gdzieś muszę wyjść to biorę rower i jadę. Zawsze zajadę po jakieś lody przy okazji i jest od razu przyjemniej. :) W domu jak jest mi zbyt gorąco to polewam się lekko wodą, najlepiej wlać sobie wodę do pojemniczka z atomizerem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nogi do michy z zimną wodą i od razu poczujesz się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej biorę dobry, ciepły, a nawet gorący prysznic. Temperatura ciała od razu się obniża i jak wychodzę z łazienki to jest mi przyjemnie chłodno, albo nawet zimno!

    PS. Też nie przepadam za upałami. Kiedyś miałam straszne bóle głowy po wstaniu rano z gorąca, bez przerwy krew w nosie. O opalaniu nie było nawet mowy, głowa bolała nawet jak zakryłam ją ręcznikiem czy ukryłam pod kapeluszem. Teraz jest jakoś lepiej, ale i tak wolę jak jest chłodniej, bo przynajmniej mogę się ubrać, a teraz skóry z siebie już nie zdejmę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten problem. Czasami nawet w nocy spać nie mogę przez ową duchotę. :( Niby staram się dużo pić (herbatę, wodę mineralną i napoje owocowe), ale i tak padam, jak jest taka wielka spiekota. W mieszkaniu też przy takich temperaturach ciężko, bo mury nagrzane. Wczoraj było ciut lepiej, bo przynajmniej doszedł lekki wiaterek. Dziś u mnie wiatru nie ma i znów jest nie do wytrzymania, a chyba zapowiadano ochłodzenie. Ciekawe, jak to będzie w nowym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nikt nie ma lekko w ekstremalnych temperaturach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ogóle nie wychodzę z domu. Siedzę pod wentylatorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu jest cieplej niż na dworze... także zostanie w domu nie pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wychodzę z domu,kiedy jest tak gorąco. To jedyny skuteczny sposób. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ostatnio podobnie, na całe szczeście w domu mam nieco chłodniej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam upały i cieszę się, że są ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd pamiętam nie przepadam za upałami. Jeśli nie muszę, to nie wychodzę wtedy z domu. Dużo mi nie potrzeba do zasłabnięcia i omdlenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale Cię rozumiem, ja mam tak samo. :( Dziś mimo, że niedziela i to dla mnie dzień wolny, wstałam o 6 rano, by wrócić do domu po rodzinnej imprezie, właśnie po to, by w tych upałach nie jechać. Chyba nie przeżyłabym dwugodzinnego powrotu w południe czy po południu, gdy asfalt na drogach się nagrzewa i jest jeszcze goręcej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię ciepła, ale lubię słoneczną pogodę ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdycham w te upały i siedze w domu - klimatyzacja chodzi więc mam chłodno.
    Temperatura powyżehj 30 stopni w cieniu i wielkie słonce to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez nie lubię upałów. Teraz jeszcze łzawią mi oczy od wiatru, nawet w okularach.
    Nie chcę jednak za bardzo narzekać, bo od tego tez jest gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja też źle znoszę upały. W takie dni doceniam chłód, a ten kto wymyślił klimatyzację powinien dostać nobla :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie narzekam, szczególnie w weekend, łapałam nad wodą witaminę D. Trzeba dużo pić, dodawaj do wody miodu i odrobiny soli, jedz lekko, wiatraczek też fajna rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, niechże już te upały odpuszczą!

    OdpowiedzUsuń
  20. Noo ta temperatura to przesada..najchętniej siedziałabym w basenie ale niestety nie da rady. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w UK na szczęście pogoda w miarę Ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Staram się nie wychodzić z domu jesli to możliwe, jak np dziś - niedziela. Zabarykadowałam się w mieszkaniu. Pozamykałam wszystkie okna i opusciłam wszystkie rolety. Jakos przetrwałam. Teraz jest na zewnątrz poniżej 30 to zaczynam powoli odsłaniac i otwierać, w nocy będe wietrzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy są takie upały jak dziś- nie wychodzę z domu. Przemieszczam się tam gdzie chłodniej. Od rana mam przyjemny chłód na werandzie,ale to nie trwa długo.Potem w domu jest chłodniej. Wszystkie okna zasłaniam zasłonami.Dziś w kościele byłam na 8.30,a potem na mieście zeszło nam prawie do południa. Wykąpaliśmy psa nad zalewem,ale nawet tam było gorąco.Wysiłek fizyczny w takie dni albo rano albo wieczorem.Kwiaty gotują się od gorąca. Podlewam pomidory, bo zbyt dużo włożyłam już wysiłku w ich pielęgnację.Trawa żółknie i schnie...Ponoć ma się ochłodzić niedługo! Damy radę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. I used to dislike the heat but as I grew older I began to love it. We moved from a cold climate to a hot one. Luckily we have central air conditioning where we live now or the house would be so uncomfortable in the afternoons. Stay cool!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy animo y puedes ducharte con agua fría y poner ventilador

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem ciepłolubna. Mamy w Polsce tak mało słońca, że te ciepłe dni bardzo mnie ciesza

    OdpowiedzUsuń
  27. Iść do pracy, bo w biurze mam klimę. Oto mój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie też jest strasznie gorąco , rozpuszczam się, w pracy na szczęście mam klimę ale dość głośno chodzi , już niedługo jesień, chyba najgorsze upały, które zawsze są w czerwcu mamy za sobą

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie w tej chwili najgorsze są noce. Bo nie dają kompletnie wytchnienia. Cóż.. ja tam zawsze mówiłam, ze jestem jesienne dziecko. I wolę deszcz od upału. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ¡Hola Kathy!

    Veo que tus productos son los mejores, intentare buscar esa marca de cosméticos.

    Gracia por pasar por mi blog y dejar tu huella.
    Un besito y ten un feliz día. Espero que el calor en Polonia sea leve.


    Cześć Kathy!

    Widzę, że twoje produkty są najlepsze, postaram się znaleźć tę markę kosmetyków.

    Dziękujemy za przejrzenie mojego bloga i pozostawienie swojego śladu.
    Trochę pocałunku i życzę miłego dnia. Mam nadzieję, że upał w Polsce jest łagodny.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru