GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 27 kwietnia 2018

1766. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie coś dobrego.

Oto moje jedzenie na dziś:



Powyższe cudo to potrawka z kurczaka, czerwonej fasoli, kaszy kuskus i startych na tarce cząstek marchewki.

Składniki:

1 pierś z kurczaka
szklanka ugotowanej, czerwonej fasoli
6 pomidorów suszonych
pół szklanki kaszy kuskus
1 starta na tarce marchewka

koperek
przyprawy (zioła prowansalskie, pieprz, sól)

Kurczaka kroimy na i smażymy na oleju na złoto. 


Kaszę kuskus zalewamy wodą (proporcje 1:1), czekamy chwilę aż namięknie.

Do miski wrzucamy kurczaka, kaszę, i warzywa oraz przyprawiamy.

Wszystko mieszamy.

Wszystko zalewamy sosem czosnkowym, mieszamy.
Na koniec posypujemy koperkiem.

I żremy!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy i Leon

29 komentarzy:

  1. Ominęłabym koperek.. bo szczerze go nienawidzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie fasola i pomidory suszone byłoby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie ;) To chyba coś w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jem mięsa, ale to można pominąć. Uwielbiam fasolkę czerwoną i białą też. hihi Ja będę jeść makaron z warzywami. :) Miłego weekendu kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś skromnie, choroba, brak sił i chęci, będzie makaron, kalafior i sadzone jajko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za fasolą nie przepadam, ale reszta składników mniam, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piątkowe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dodatku z sosem czosnkowym. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy chyba nie jadłam kuskusa xD Ale potrawa wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w piątki bez mięsa, ale resztę bym wszamała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego Ty robisz takie pyszności :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z sosem czosnkowym musi być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I usually eat salad for lunch..

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam :P Twoja sałatka wygląda przepysznie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru