GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 4 kwietnia 2018

1743. Przesyłka z Zaful, cz. 5

Witajcie!

Dziś czas na cuda z Zaful.

Oto co do mnie przybyło:

a) złoty eyeliner:


Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

Klik!

b) gąbeczki do makijażu:

Klik!

Kllik!

Klik!


Eyeliner skradł moje serce całkowicie. Uwielbiam go za piękny, złoty blask, niezwykłą trwałość oraz super cienki precyzją pędzelek.

Gąbeczki do makijażu z kolei to również mój hit. Są tak miękkie i cudowne w rozprowadzaniu podkładów wszelakiej maści, że sobie nie wyobrażacie. 

Dla przypomnienia:

a) złoty eyeliner: Klik!
b) gąbeczki do makijażu: Klik!

A Wam co się spodobało najbardziej z tego zamówienia z Zaful?

Kathy Leonia


44 komentarze:

  1. W taką gąbeczką bym sobie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąbeczki jak najbardziej lubię, natomiast eyeliner kompletnie mi się nie podoba, zresztą i tak ich używać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eyeliner wygląda fajnie, choć znając mnie, używałabym go max 2 razy w roku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie nie używam ani jednego ani drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gąbeczka dla siostry mojej, ona używa namiętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabeczki bym podkradła:) Eyeliner zresztą też, ale że nie umiem używać to nie przydałby się za bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ostatnio złoto na powiekach, więc eyeliner mnie czaruje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu ;) Eyeliner zabójczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy eyeliner i bardzo przydatne gąbki

    OdpowiedzUsuń
  10. złoty eyeliner jest naprawdę fajny i przede wszystkim złoty a nie żółty jak to czasami bywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gąbeczki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoty eyeliner robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Eyeliner pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Złoty eyeliner- coś nowego, srebrny widziałam, ale złotego nie :) Fajnie się prezentuje :)

    Co kto lubi, ja jestem fanką fantastyki i sc-fi :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Te gąbeczki...jestem na tak!;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że kosmetyków na Zaful bym nie kupiła - gąbeczkę może, ale kosmetyki jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę jak jajka wielkanocne wyglądają;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten eyeliner!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gąbki mięciutkie? A robią wrażenie zbitych na zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Gąbeczki, czemu nie :). Wiosna idzie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Złoto na powiekach świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię aplikować podkład takimi gąbeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusilabym się na gąbeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Złoto na powiekach pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten eteliner wygląda super, pięknie się mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wygląda!
    Miłego dnia!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten eyeliner faktycznie super wyglada :-) Idealny na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor eyelinera jeat rzeczywiście ładny 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Looks so interesting) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja miałam kiedyś srebrny eyeliner i malowałam się nim na dyskoteki szkolne. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Gabeczki do makijazu lubi wiele dziewczyn i kobiet :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru