GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 11 kwietnia 2018

1749. Przesyłka z Zaful, cz. 2!

Witajcie!

Dziś ponownie cuda z Zaful.com

Oto co do mnie przybyło:

a) body z odkrytymi ramionami:

Klik!


Klik!

Klik!

b) body na ramiączka:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!
 c) czerwone body:

Klik!

Klik!

Klik!


Body z odsłoniętymi ramionami ma niestety tendencję do gniecenia się i trzeba dobrze materiał wyprasować, by ładnie leżało. Niemniej jednak, materiał, z jakiego zostało wykonane, jest miły w dotyku i nie gryzie. Do tego ładnie opina sylwetkę.

Body na ramiączka jest idealne pod sukienki czy bluzki z większym dekoltem; sprawdzi się także do spódnic ołówkowych oraz spodni. Materiał jest niegniotliwy i wygląda naprawdę dobrze jakościowo.

Z kolei czerwone body to mój ulubieniec. Mimo, że nie ma zameczka na dole, to i tak pięknie prezentuje się na sylwetce. Pasuje do każdego outfitu czy to do sukienek czy spodni.

Dla przypomnienia:

a) body z odsłoniętymi ramionami: Klik!
b) body na ramiączka: Klik!
c) czerwone body: Klik!

A Wam jaka rzecz się podobała najbardziej z tego zamówienia z ?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Skoro nie ma zameczka to na siusiu jak? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. The second one is absolutely stunning!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Good selection!! I love de second one. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie kręciło mnie body:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dobrze Ci się nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też siebie ostatnio kupiłam body.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo lubię body, szczególnie granatowe przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze jesteś wielką fanką body :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Body rządzi! Te z odkrytymi ramionami są fajne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są bardzo ładne i na pewno bardzo wygodne i wielofunkcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, bardzo fajne body, wszystkie , ja jak na razie nie mam żadnego

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najbardziej przypadło do gustu pierwsze body :D uwielbiam ciemne kolory haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bądź ze wszystkich zadowolona . * U nas burzy nie było. Zaraz idę do ogródka popracować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam body ;) To drugie podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są prześliczne. Moje ulubione to niebieskie, jest bombowe. :))) Radosnego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajne. Ja nie pamiętam kiedy miałam na sobie body, chyba dawno, dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jasno niebieskie body wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się strasznie podobają bluzki z odkrytymi ramionami ♥ Body tym bardziej opinają sylwetkę i są schludniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm... Pokaż jako stylizacje, to mnie może przekonasz :). Ja tego elementu garderoby jakoś nigdy nie lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bordowe najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze fajne, chociaż drugie też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na czerwone body bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie ciągle body, dużo już ich masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy bardzo ładne :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja do pracy ubieram codziennie Body ;) więc tak naprawdę lubię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te czerwone body jest śliczne w swej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne te body dla kobiet :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru