GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 30 listopada 2017

1636. Recenzja: The Balm Shady Lady paleta cieni do powiek

Witajcie!


Dziś podumamy sobie o palecie do makijażu.

Będę mówić o paletce z The Balm Shady Lady.


Słowo od producenta: "Zestaw 9 specjalnie dobranych cieni. W palecie znajdują się odcienie metaliczne, satynowe i z drobinkami brokatu. Delikatna konsystencja łatwo się rozprowadza i rozciera na skórze. Świetne napigmentowanie i intensywna barwa długo utrzymuje się na powiece. Nie rolują się w załamaniu powieki. Umożliwia wykonanie naturalnego make-up dziennego, a także w pełni wieczorowej stylizacji. Opakowanie wzbogacono o lusterko, umieszczone pod pokrywą zamykającą.



Wymiary zamkniętej palety 10,6 cm x 10,8 cm.


Wymiary otwartej palety 22,4 cm x 10,6 cm.


Wymiary lusterka 8,4 cm x 7,4 cm."
Bohaterka w opakowaniu:



Wykaz cieni:



Skład:




Cienie w okazałości:




Na dłoni:





Makijaż z użyciem palety: Klik!


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w jakimś rozdaniu. Normalnie można ją znaleźć w Internetach, gdzie kosztuje ok. 120 zł
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: cieniowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w charakterze kasetki, w tonacji szaro-brązowej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 17 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na rok używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że uwielbiam cienie do powiek. Nie ruszam się bez odpowiedniego malunku powiek z domu. Oko musi mieć ten blask, ten szyk, tę moc. Wielbię zdecydowanie bardziej cienie perłowe niż matowe. Paletka z The Balm Shady Lady to istne spełnienie moich marzeń. Cienie są świetnej pigmentacji, nie osypują się podczas nakładania, łatwo się je aplikuje oraz blenduje. Paletka ma w sobie cienie zarówno na dzień jak i na noc. Cienie są wydajne, w odpowiednich kolorach pasujących każdemu. Jedyne co mnie martwi to regularna cena tego cuda... 120 zł bowiem piechotą nie chodzi.  Nie mniej jednak, jeśli zależy Wam na paletce dobrej jakości, to koniecznie skuście się na ową. Nie pożałujecie!

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

52 komentarze:

  1. 4 to dobra ocena (już z nazwy) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie jest tania, ale kolory ciekawe..
    Mikołaj się w końcu zbliża... może by taką przyniósł? :D
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tą marką jakoś nie przepadam, dostałam na urodziny paletkę the balm Apetite ale leży nie otwierana. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam błysk fujjj. :D Ja zdecydowanie wolę matowe cienie i lekki błysk w kąciku oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. The Balm has really nice palettes!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałam, że ten w środkowych rzędzie po prawej będzie tak ładnie na zdjęciu na skórze wyglądał, a jednak z tych to byłby mój ulubiony :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim guscie i pigmentacja jak za taka cenę naprawde kiepska :o to juz lepiej za taka cenę kupić morphy 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory, na co dzień super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, ale raczej nie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Kolorki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nawet nie patrzę, muszę najpierw swoje cienie ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że w tym świecie ciepłych kolorów istnieją też takie palety, które mają więcej chłodniejszych barw! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka fajna, ale cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę musiała przyjrzeć się tej paletce :) Chociaż na razie czekoladka daje radę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena jest dosyć zaporowa, ale widzę, że są jej warte!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moja kolorystyka niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory. Cena mnie przeraża. ;) Miłego dna Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory, też lubię, kiedy oko się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory w palecie zdecydowanie nie na moje oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolory ale zupełnie nie dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie wolę matowe cienie ::)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nude tude tej marki i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet fajnie prezentują się te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolory cieni, jednak ja bardziej wolę cienie matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie nie moje odcienie. Chyba nie czułabym się dobrze w takich kolorach. U mjie na powiekach to albo róże albo złoto.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam cieni, ale sympatycznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealny prezent dla kobiety na mikołajki ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna paleta, ja lubię takie wykończenie cieni.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to z paletami bywa, pewnie nie korzystałabym ze wszystkich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Looks really interesting, dear! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy jej nie używałam wygląda całkiem ok ale cena spora, jeżeli chodzi o paletki ja jednak wybrałabym Zoevę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie do końca moja kolorystyka ale pugmentacja wydaje się całkiem dobra

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear!I've never tried this brand!

    OdpowiedzUsuń
  35. Great review!
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślałam, że te paletki już nie istnieją :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe kolory, szkoda, że wszystkie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru