GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 20 listopada 2017

1627. Zróbmy sobie SPA dla dłoni!

Witajcie!

Dziś zrobimy dobrze naszym dłoniom.

Oto jaki zabieg je czeka:



Od producenta:





Skład:




Peeling:


Maska:



Dłonie po zabiegu:





Dłonie potraktowane takimi dobrociami od razu jakby odżyły i nie straszne im jesienne chłody i słoty.
Skóra rąk zrobiła się gładka, mięsista i nawilżona, a do tego pięknie pachnąca.

Sam zabieg był niezwykle przyjemny i trwał dosłownie chwilkę.
Nie pamiętam niestety ile ów produkt kosztował, bo dostałam go gdzieś na którymś spotkaniu blogerskim, ale myślę, że nie więcej niż 5 zł.
A to jest tyle co nic, jeśli porównać ceny podobnych zabiegów w prawdziwych salonach kosmetycznych.

Myślę, że na pewno będę robić podobne SPA dla dłoni jak tylko znajdę więcej czasu dla siebie.

A Wy lubicie tak dłonie swe pielęgnować?

Kathy Leonia

PS. Uwielbiam swoją pracę. Serio.
Nigdy nie wiem, co może się wydarzyć.
Każdy dzień (noc!) to niespodzianka...
Przykład ze wczoraj.
Niedziela, godzina 20.
Telefon od kumpla, że statysta zwiał z przymiarek i trzeba szukać zastępstwa.
Plan startuje za dwie godziny.
Ale czad!

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. Lubię dbać o swoje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. This kind of products are really useful to soften the hands!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. potrzebny mi taki zabieg, oj potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie saszetki - idealne na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this kind of products. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie bo moje dłonie są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam, ale bardzo chętnie kiedyś wypróbuję :) Tylko żeby czasu było więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie sobie czasem tak dogodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SPA coś dla większości kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkt. Nie miałam, ale lubię produkty z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Statysta zwiał z przymiarek, ale cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię takie produkty na wyjazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sprawdzić ten produkt. Moje ręce wołają o pomoc w sezonie jesień-zima..

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna maseczka, jesienią i zimą moje dłonie wymagają troskliwej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę spróbować takiego spa, przydałoby mi się teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sprawa, nawet nie wiedziałam, że Tołpa ma coś takiego w swojej ofercie. Przydałoby mi się coś takiego, ponieważ ostatnio mam bardzo przesuszoną skórę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale czad? To nie dla mnie taka praca ...
    Co do maseczki to moim dłoniom by się przydała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje dłonie byłyby mi wdzięczne :P

    OdpowiedzUsuń
  21. przypomnij mi co teraz robisz bo pracowałaś przecież w szkole językowej

    OdpowiedzUsuń
  22. To gdzie Ty pracujesz, że ludzie stamtąd uciekają? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki coś by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś zastanawiałam się, czy nie kupić tego specyfiku w rossmanie... w końcu zrezygnowałam...niesłusznie jak się okazuje...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie Ty pracujesz Leon?
    Myślałam, że w szkole językowej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I have never seen that product before.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię produkty marki tołpa :D moja mocno wrażlwa skóra jest dość wymagająca, a tołpa jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi wystarczy tylko krem do rąk:) więcej mi do szczęścia nie trzeba ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do końca jestem przekonana do produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama używam tylko kremu do rąk :) A jeśli chodzi o "PS", to gdzie Ty pracujesz, że takie rzeczy się tam dzieją? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny produkt, coś dla mnie:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie zastawy peeling + maska do dłoni. Do stóp też takie są. :)
    Haha, niezłe to z pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie robiłam sobie jeszcze SPA dla dłoni,ale w sumie to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałby mi się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. oj przydałoby mi sie takie spa dla dłoni

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam w zapasach ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam to szczęście, że moje dłonie są w świetnym stanie, pojęcia nie mam dlaczego...zawsze się śmieję, że chyba ze sprzątania. Widzę, że jesteś spełniona w pracy. Bardzo się cieszę, oby tak dalej kochana. <3

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru