GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 19 listopada 2017

1626. O pomadkach jak Kylie Jenner słów kilka...

Witajcie!

Dziś zmierzymy się z produktami Beauty Glazed (do kupienia tu: Klik!), które to mają być odpowiednikami słynnych mazideł Kylie Jenner.

Oto wesoły zestaw mazideł:




W okazałości:

od lewej: Kimberly, Kimmi, Kim, Kiki

oj lewej: Kimberly, Kimmi, Kim, Kiki

Na dłoni:

od góry: Kimberly, Kimmi, Kim, Kiki
Na ustach:

Kimberly

Kimmi

Kim

Kiki

Powiem Wam, że efekt, jak na cenę niecałych 10 zł za zestaw 4 błyszczyków, jest całkiem niezły.

Pomadki się dobrze aplikują, ładnie pachną - ale już nie smakują - czekoladą i wanilią oraz uroczo mienią się na ustach.
Mimo obaw o brak składu, kosmetyki nie podrażniły ani nie uczuliły mnie.

Co do trwałości mazideł, cóż, nie jest ona powalająca, bowiem utrzymują się ok. 2-3 godziny na ustach...

Wiadomo, że oryginalne kosmetyki Kylie Jenner są o wiele bardziej wysublimowane w wyglądzie i trwałości, ale chyba wolę wydać 10 zł niż 100 zł.

Niemniej jednak, myślę, że komu niestraszne chińskie kosmetyki i ok. 3 tygodnie oczekiwania na przesyłkę, ten może wypróbować te cudaki.

A Wam podobają się te pomadki?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. nie kręcą mnie takie pomadki od Kylie czy też podróby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory :) chociaż mnie ostatnio podobają się bardziej te matowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ani oryginały, ani podróby nie są na mojej liście życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie najbardziej spodobał mi się kolor Kimberly :) Lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem miły dla oka zestaw!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki fajne, ale wolę bardziej trwałe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolę wydać 10 zł niż 100 zł :) A na ustach mnie się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają, ale moje usta źle reagują na takie błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie są matowe i mają nierówną pigmentację. Z resztą obecnie jest wysyp kosmetyków ala KJ. Polecam Ci Lovely, Extra Lasting. Są matowe, długo się trzymają oraz jak na cenę pigmentacja kosmetyku też jest ok ;) Jeden kosztuje około 9 złotych, więc również przystępna cena.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Duzo ostatnio tych zamienników Kylie na rynku..Fakt,cena niska,ale wolę produkty,ktore dluzej utrzymują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie interesują mnie pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na ustach tanio.. kiepska pigmentacja, błysk.. jak dla mnie szkoda nawet 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory pomadek i cena również niska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdę powiedziawszy nigdy nie przepadałam za błyszczykami i pomadkami koloryzującymi. Pierzchły na ustach, zostawiały nalot, ślad na filiżance i jedzeniu... nic fajnego. Jeszcze nie odkryłam swojego ulubionego kosmetyku do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W paletkach Douglas są zwykle świetne, leciutkie pomadki :). Ja w zeszłym roku np. Magic Palette kupiłam i cudo ;).

      Usuń
  16. ładny efekt, ja jednak wolę w 100% płaski mat

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem raczej fanką matu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kimmi odcień bardzo mi się podoba :) jak dla mnie cena 10 zł a 100 to jest wieeelka różnica....mój portfel usmiecha się do tej z jednym 0 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To pomadki czy błyszczyki w końcu? Wygląda mi na błyszczyki. Generalnie błyszczyków nie używam, bo mi się to klei za bardzo, ale pomadki w tym drugim kolorze bardzo często :).

    OdpowiedzUsuń
  20. dyszka za cztery produkty to jak za darmo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cena rewelacyjna! :O WOW! :D

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiki najpiękniejszy odcień! Ja się z pomadkami mało lubię, każdy kolor myślę, że mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też nie przekonują, ale cena faktycznie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne, błyszczące kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bałabym się takich chińskich mazideł. :D Więc brawo dla Ciebie za odwagę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. ciut nie moje kolory, ale jestem zaszokowana ich ceną ze cały zestaw. ;) strasznie tanio i jak za taką cenę, to prezentują się całkiem nieźle. ;) fajne mają opakowanie, to zdecydowanie na plus. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam o nich, jednak jeszcze nie miałam okazji ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem dosyć sceptycznie nastawiona do zamawiania kosmetyków z chińskich stron.

    OdpowiedzUsuń
  30. Opłaca się, a nie lepią się?kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystki kolorki są ładne. śuper.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne kolory! Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. The colours are so pretty, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę jaskrawe kolory mają te pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentuja sie uroczo, chociaz pomadek Kylie Jenner kompletnie nie przypominaja, ale ladne na ustach :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru