GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 listopada 2017

1633. Cynamonowy szał, czyli o wosku Kringle słów kilka

Witajcie!

Dziś sobie świeczkę poniuchamy.

Będę mówić o świeczce z firmy Kringle.

Tak oto się ona prezentuje:



Od producenta:



Zacznę od tego, że nigdy nie byłam osobą tzw. woskową.

Dla mnie piękny zapach w domu robią perfumy psiknięte w pokoju, a  nie jakieś palone się woskowe gagatki.

Dlatego też dla mnie tenże wosk to zwykła świeczka, nic innego.
Co natomiast sądzę o woni tejże?

Cóż sam w sobie zapach jest całkiem ładny, ale nie czuję doń wielkiej miłości.
Ot cynamon, kardamon, goździk i jakieś inne nuty korzenne.

Nie muszę więc dodawać, że wosk zapaliłam raz, a potem go podarowałam koleżance.

A Wy lubicie palić woski i świeczki?

Kathy Leonia


39 komentarzy:

  1. Nie lubię świec zapachowych ale nie każdy wszystko lubi ;)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam. I cynamonowe również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam palić woski, ale te cynamonowe tak średnio. Nie mój zapach jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie przyprawowe zapachy mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię! Zaraz boli mnie głowa.. albo robi mi się niedobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię zapachowe woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie woski tej marki, w sumie nawet jeden cynamonowy, bo o zapachu jabłkowo-cynamonowych donutów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd mam małe dzieci, wosk poszedł w kąt - chyba że mam awarię prądu, wtedy już muszę. Jeżeli chcę jakiś zapach, wolę jednak olejki eteryczne...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za woskami i świeczkami zapachowymi, ale zwykłe tzw. podgrzewacze owszem palę, bo tworzą piękną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu nie znam, ale takie lubię, więc chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy mi by się spodobał. Byłam ostatnio w sklepie z zapachami ale rzucilam się na Yankee:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię korzenne zapachy, miałam inny wariant tej świeczki, cynamon bez żadnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego zapachu, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubóstwiam zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuje świece zapachowe,tego zapachu nie znam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się wydaje że ja bym się z tą kompozycją polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez wolę w domu zapach perfum itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehehe Bardzo lubię Twoją szczerość. Lubię palić świeczki, głównie jesienią i zimą. Lubię je palić, kiedy ćwiczę jogę, tak dla atmosfery dodania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym tego powąchać :D Muszę się w taki zapach zaopatrzyć na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubimy korzenne zapachy więc chętnie wypróbowałybyśmy ten wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bardzo lubię woski świeczki maści wszelakiej:) Kringla bardzo lubię - są fajniejsze i mniej udane zapachy kwestia dobrania:) takiej maleńkiej jeszcze nie miałam obawiam sie że zapach mógłby być zbyt mało intensywny ale na wypadach wygodniejsze to rozwiązanie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja palę świece w zasadzie jedynie dla klimatu, jak dodatkowo pachną to super :D Ale żebym jakoś namiętnie je paliła to nie...

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio kupiłam świeczkę z myślą, że tak będzie ładnie pachniało i w ogóle. Jeszcze ani razu jej nie zapaliłam... i tak czeka jakieś pół roku już :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam świeczki, a woski jakoś mnie nie kuszą na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam świeczki i kadzidełka. Potrafię zrobić takie zadymienie, że uciekać z domu. ;) Córka strażaka - to wiele wyjaśnia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja najbardziej lubię trójfazowy zapach do gniazdka z AmbiPur. :) Ale od kilku miesięcy świeczki również polubiłam, chociaż każdy zapach ze świeczki ma specyficzną nutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesień to idealna pora na woski, świece i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam świeczek, ale lubię taki zapach ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to ta bardziej świeczkowa bo czasami zapach się przydaje

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię pachnące świeczki, ale jeszcze nie znalazłam takiej, która by mnie szczególnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak na razie nie miałam żadnych świeczek zapachowych ani wosków. Ten zapach chyba nie przypadłby mi do gustu, ponieważ nie przepadam za zapachem cynamonu.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru