GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 26 listopada 2017

1632. Wishlista z Dresslily.com

Witajcie!

Dziś czas cuda z Dresslily.com

Zwłaszcza, że obecnie panuje czas tzw. black friday sales.

Znajdziemy mnóstwo rzeczy po naprawdę niskich cenach.


Black friday deals trwa aż do 27.11.2017!


Oto co możemy ucapić fajnego:


a) włosy:


Multicolor Long Layered Tail Adduction Side Bang Cosplay Lolita Synthetic Wig
Klik!

b) narzutka:



Faux Fur Trim Asymmetric Plus Size Cape Coat
Klik!



c) sukienka z choinkami:



Vintage Forest Print Ruched Christmas Pin Up Dress
Klik!


Plus Size Floral Cold Shoulder Blouse
Klik!



Christmas Plus Size Check Two Piece Dress
Klik!



A Wy coś upolowaliście na black friday online?

Kathy Leonia

PS. Weekend od piątku spędziłam na planie.
Także ledwo dycham...
Dopiero teraz mam chwilę, by ogarnąć Internety...

36 komentarzy:

  1. Nic nie kupowałam, bo oszczędzam na książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zielony sweterek i narzutka są super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nic nie kupiłam :( Podoba mi się ta narzutka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jest ta sukienka - urocza ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta kwiatowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The blouse with flowers is lovely!
    Happy sunday!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe rzeczy, ja nie szalałam z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki świąteczny ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review! Thanks for sharing! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatowa bluzka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatowa bluzka mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sweterek i kwiatowa bluzka, ale sweter wzięłabym w kolorze fioletowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sukienki, chyba w końcu skuszę się na jakąś perukę

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka z choinkami cudna. <3 ja się oczywiście obkupiłam w tonę książek i teraz czekam na dostawę. ;) plus o dziwo trochę kosmetyków też nabyłam online. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy pokazałaś, pomagam - 9,34$, 19,38$, 20,61$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja upolowałam botki na Renee. Pierwszy raz zamawiałam buty przez internet. Mam nadzieję, że będą okej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przecholowałam z zakupami więc dałam sobie szlaban na zakupy na ten miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten zielony sweterek z falbanką :) Taki choinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śmieszna ta sukienka świąteczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre rzeczy naprawdę... zaskakujące ;)
    Ja cały weekend omijałem galerie i centra handlowe szerokim łukiem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. As usual very interesting! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic nie kupowalam. I jestem z tego dumna. 😹

    OdpowiedzUsuń
  23. Peruka mi się podoba i ta kwiatowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Narzutka, sukienka z choinkami, sweterek... (klik), szanowny Święty Mikołaju to chcę;) /myślisz, że to czyta??;)/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeglądałam sukienki na tej stronie. Te świąteczne są mega, choć niektóre obciachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wszystkich propozycji bluzeczka w kwiaty najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Another awesome round-up, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru