GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 22 listopada 2017

1629. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 2!

Witajcie!

Dziś czas na przesyłkę z Rosegal.com

Oto co do mnie dotarło:

a) doczepki włosowe:



Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!


Powiem Wam, że tym razem nie trafiłam z kolorem doczepek...

Mimo ich dobrej jakości, miękkości i grubości, widać wyraźnie, że nie są to moje naturalne włosy, tylko jakieś dziko wyrosłe inne włosy.

Myślę, że doczepki podaruję koleżance blondynce, której włosy łatwiej stopią się z tymi cudakami.

Dla przypomnienia:

a) doczepki włosowe: Klik!

A Wy co sądzicie o tychże włosach z Rosegal.com?

Kathy Leonia

PS. Bardzo mi miło, że dostaję wiele pytań odnośnie zdrowia mego.
Otóż po wczorajszej wieczornej wizycie kontrolnej, mogę oznajmić wszem i wobec, że już jest ze mną dobrze.

42 komentarze:

  1. Kurczę, szkoda ze kolorek nie trafiony. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie takie bajery :P

    A jak tam zdrówko? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam doświadczenia z takimi włosami.
    W sumie jeśli by był odcień dobrze dobrany... to... czemu nie? ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam wystarczy mi moich własnych klakow. 😹

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety odcinąją się od Twoich naturalnych.
    Napisałam do Ciebie pw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie by się nie sprawdziły...
    Ciesze się, że zdrówko już ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zastanawiałam się jak to jest mieć doczepki, ale szkoda mi kasy, a po drugie boję się, że kolorem nie trafię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor włosów za jasny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie trafiłaś - (ten kolor jest brzydki niestety.)
    Super, że już dobrze ze zdrowiem

    OdpowiedzUsuń
  10. dziko wyrośnięte włosy ...hehehe dobre :D
    Ja sie nie znam na takich doczepkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. włosy fajne ale kolor rzeczywiście nie do końca trafiony

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, kolor wygląda bardzo nienaturalnie ;) Czy ktoś ma takie włosy? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciałam sobie zamówić doczepki ale bałam się właśnie nietrafionego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och... Nie miałam pojęcia, że miałaś problemy zdrowotne. Cieszę się, że jest już dobrze. Bądź już tylko zdrowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor doczepek świetnie wygląda z czerwienią paznokciową

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie trafione :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że kolorek nie trafiony:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiscie odrozniaja sie od wlosow ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety da się zauważyć, że to są doczepki :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu pomyślałam, że to jakoś chyba nie Twój kolor...
    Cieszę się, że już ze zdrowiem lepiej. :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie kolor nie ten, ale następnym razem na pewno już wybierzesz odpowiedni :)

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby chociaż koleżance pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez internet ciężko dobrać odcień dopinek :/ W ogóle kolory zawsze są inne i ciężko trafić na odpowiedni, czegokolwiek byś nie chciała kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że kolor taki nietrafiony :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek włosów do mnie by pasował, chyba ;)
    Ps. Dawno mnie nie było i nie jestem za bardzo w temacie, ale życzę zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor rzeczywiście średni, ale może można by je było przefarbować?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy w życiu nie używałam doczepek... coraz to nowszych rzeczy dowiaduję się od Ciebie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam doczepianych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że ci lepiej, zdrowie najważniejsze:)
    Doczepki jakieś żółte xD

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru