GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 lipca 2017

1512. Recenzja: Eveline Color Edition szminka do ust

Witajcie!

Dziś sobie usta zaróżowimy.

Będę mówić o Eveline Color Edition szminka do ust.

Słowo od producenta: "Eveline Color Edition to kolekcja 12 pomadek o nasyconych i żywych kolorach odzwierciedlających najnowsze trendy w makijażu.

Kremowa i ultralekka konsystencja pomadki Color Edition od Eveline zapewnia przyjemną aplikację, a przedłużona trwałość sprawi, że będziesz cieszyć się wspaniałym kolorem przez cały dzień.
Dodatkowo formuła wzbogacona o masło aloesowe i witaminę E intensywnie nawilża i odżywia skórę ust. 
Eleganckie, złote opakowanie pięknie eksponuje gamę kolorów pomadek Color Edition "



Mazidło w opakowaniu:




Od producenta:



W okazałości:


mój to odcień 705
Na dłoni: 



Na ustach:



Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach giftów z Meet Beauty, o którym pisałam tu: Klik! i tu: Klik! Normalnie można je ucapić w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 20 zł.
Zapach: przyjemny, arbuzowy, owocowy.
Konsystencja: szminkowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, pomarańczowe z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 24 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam nawet na pół roku malowania się.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że nie lubię podobnych jasnych róży tonów szminek na ustach. Wyglądam bowiem w takim odcieniu blado i nijako... Pomadka z 
Eveline niestety należy do kategorii mazideł ustnych robiących ze mnie coś w stylu zombi. Moja biała cera kontrastuje z soczystością takiej barwy przez co cały wizerunek mój nabiera niezdrowego wręcz kolorytu osoby chorej, niewyspanej i niedożywionej. Tu od razu wspomnę, że bojkotuję jedynie odcień, jaki dostałam. Sama pomadka nie jest zła; ma miłą, kremową konsystencję i dobrą pigmentację. Co do wytrwałości na ustach, tu w sumie bez szału utrzymuje się jakieś 3 godziny. Mazidło mnie nie podrażniło ani nie uczuliło. Jest wydajne, w miarę tanie i łatwo dostępne. Nie mam ochoty jednak wypróbować innych kolorów z tej serii, bo ten 705 ziomek mnie jakoś zniechęcił do tej linii pomadek na dobre. Dla lubiących takie różane tony w pomadkach - mimo wszystko polecam. Może Was owa szminka zauroczy.
Ocena: 3/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.

Miałyście?

Kathy z Leonem

53 komentarze:

  1. Też nie jestem fanka różu, nie jestem blada, ale podkreśla on moje rozszerzone naczynka:/ Wolę kolory wpadające w mandarynkę, lub po prostu nude;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor tak średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek nie dla mnie, ale szminka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę mocniejsze kolory.
    Z Eveline lubię taką matową pomadkę w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie lubię taki kolor 😜 Choć ogólnie szminkowa nie jestem 😜

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam pomadek tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor - taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, how beautiful color.
    The packaging looks so elegante.
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście wolę bardziej wyraziste kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a really nice tone! A pitty that you don't like it on you.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek, ale wolę mieć na ustach coś o mocniejszym pigmencie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W opakowaniu wygląda intensywnie, szkoda ze na ustach nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka trochę dziewczynka z szóstej klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie lubię produktów tej firmy, a że szału nie ma nie będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tę pomadkę, ale w innym odcieniu ;) i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam ją kiedyś od koleżanki jako dodatek do prezentu, ale widzę, że mamy ten sam problem..Szminka byłaby dla mnie bardzo dobra,ale ten odcień jakoś nie dla mnie .. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such lovely shade of the lipstick!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem bardzo ładnie wyglada na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super efekt, delikatny i kuszący! 💞

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się kolor całkiem podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor mi się podoba, ale sama bym się taką nie malowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę ok, choć kolorek chyba nie mój.
    Nie znam tych pomadek od Eveline.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kolor! :D Ale zakochałam się w jakości Prestige, dostępnych w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwykłych szminek nie używam ;) Z Eveline mam jedynie kredkę do ust ;) I ta spisuje się całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Róż bardzo lubię ale ten kolor jest wg mnie mało intensywny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście wolę ciemniejsze kolory. W jasnych różach wyglądam dziwnie :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi podiba sie jak wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  28. No taki średniak z tego co widzę - szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  29. no bardzo średnia muszę przyznać :[ nie kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. That is a really nice and soft shade.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  31. Skoro to taka lipa, to ja jednak spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szminki to i tak nie dla mnie, ale szkoda, że taki przeciętniak.

    OdpowiedzUsuń
  33. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  34. To jestem w szoku, bo obstawiałabym, że taki kolor pomadki przy Twoim typie urody będzie jak najbardziej pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie naturalne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  36. Również wydaje mi się, że ten odcień nie pasowałby do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek mi się bardzo podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorek ładny, szkoda, ze średniak :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam kiedyś pomadkę o smaku arbuza. W połowie w smaku i zapachu zaczęła przypominać arbuza, który dwa tygodnie leżał na słońcu.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru