GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 24 lipca 2017

1511. Letnie zapachy z Iperfumy.pl

Witajcie!

Nie wiem jak Wy, ale ja tak dobieram perfumy, aby oddawały pełnię danej pory roku.

I tak jak na jesień i zimę sięgam po wonie ciężkie i mocne, tak na wiosnę i lato otulam się w delikatność i lekkość.

Dlatego też, po dogłębnym przewertowaniu zawartości sklepu Iperfumy.pl, przybywam do Was z moimi ulubionymi perfumami na okres letniej beztroski.

Oto moje typy:

a) ELIZABETH ARDEN Green Tea woda perfumowana:


Wyobraźnie sobie mrożoną, zieloną herbatę z dodatkiem świeżego soku z cytryny i syropu melasy... Do tego jeszcze szczypta uśmiechu i pogody ducha. Tak właśnie pachnie dla mnie Green Tea. To idealne perfumy na letnie, rześkie dni - najlepiej spędzane nad wodą - kiedy to czujemy się beztroscy i szczęśliwi, kłopoty dnia powszedniego zostawiając daleko za sobą.



b) DOLCE & GABBANA Light Blue woda toaletowa:

Chyba nie znam osoby, której obcej by była woń powyższego cudaka. Morska bryza cedru przepleciona cytrynowym wiatrem i słodkością kwiatów jaśminu... Ja z perfumami Light Blue pierwszy raz spotkałam się dawno temu na studiach; używała ich bowiem namiętnie moja nauczycielka od matematyki. I choć jawnie i ewidentnie nie lubiłam z natury matematycznych zawijasów mózgowych, tak lekcje z towarzyszącą mi wonią Light Blue należały do bardzo przyjemnych.


c) DAVIDOFF Cool Water Woman woda toaletowa:

Kolejna klasyka perfum z gatunku morskich. Kilka lat temu miałam bzika na punkcie tego zapachu i zużyłam bodajże około 3 albo 4 buteleczek powyższego cudaka. Cool Water jest dla mnie oceanem melona i drzewa sandałowego, wymieszanego z fiołkiem i piżmem. Piękny, orzeźwiający, lekki zapach, wywołujący uśmiech na twarzy.



d) CALVIN KLEIN CK One Summer 2017 woda toaletowa:

Perfumy Calvina Kleina to najnowsze dzieło wypuszczone specjalnie z okazji lata w 2017 r. To zapach uniwersalny zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Limonkowo-piżmowy koktajl otulony imbirem i szafranem. Zapach spodoba się wszystkim tym, co lubią świeże, lekkie wonie.


Dla przypomnienia:

a) ELIZABETH ARDEN Green Tea woda perfumowana
b) DOLCE & GABBANA Light Blue woda toaletowa
c) DAVIDOFF Cool Water Woman woda toaletowa
d) CALVIN KLEIN CK One Summer 2017 woda toaletowa


Coś Wam wpadło w oko z moich propozycji z  Iperfumy.pl?

Kathy Leonia

66 komentarzy:

  1. Calvina Kleina bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dobieram do pory roku, a do stroju jaki zamierzam założyć lub pory dnia :) Inne perfumy do sukienki na wieczorne wyjście do klubu, a inne do jeansów i wyjścia po zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę najpierw poczuć perfumy na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Green Tea i Light Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elizabeth Arden Green Tea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię pefum na sobie, ale kiedyś miałam okazję powąchać Green Tea i podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozróżniam perfum na pory roku.. bardziej na pory dnia. Choć i to nie do końca, bo generalnie używam tylko lekkich perfum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet na lato i upały wolę intensywniejsze zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten zapach Arden, jest świetny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi sweetie! I would like to try the green tea perfume by Elizabeth Arden. Smuack

    OdpowiedzUsuń
  11. DAVIDOFF Cool Water używam już chyba trzeci sezon, przyjemny zapach, idealny na upały

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na ciepłe dni wybieram świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jestem ciekawa tych zapachów. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się z nimi zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam się na perfumach uwielbiam Cacharel Amore Amore <3 polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post!
    Than you for sharing.
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się nad kupnem tych od Elizabeth Arden :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu rewelacja! Bardzo mi się podoba idea Iperfum.
    Chciałabym przetestować któryś z tych zapachów.
    Pozdrawiam serdecznie, poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam te pierwsze ale zapachu nie pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I lo ve creen te and light Blue;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej przemowila do mnie pozycja b), jest na mojej liscie do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten pierwszy jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachy Elizabeth Arden bardzo lubię szczególnie sunflowers :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się! W cieplejsze miesiące jakoś ciągnie mnie do lżejszych zapachów, najczęściej z cytrusową nutą ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zielona herbata myślę że mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Green Tea uwielbiam :) Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wymieniłaś prawdziwe klasyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja nie kojarzę tych :D moim faworytem jest Kenzo Flower i inne perfumy mogą dla mnie nie istnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa zapachu CK One Summer, obecnie mam od niego perfumy Eternity Moment i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ten zapach od CK :) Stronkę iperfumy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zawsze wybieram słodkie perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Tę pierwszą mogłabym polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa zielonej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Klasyczne orzeźwiające zapachy !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie zważam na to, aby zapach był dobrany do pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  36. kojarzę pierwszy z wymienionych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam te pierwsze i dla mnie one śmierdzą strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Davidoff kiedyś uwielbiałam, Elizabeth Arden mam jeszcze zamkniętą, muszę najpierw zużyć inne buteleczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dolce nawet lubię. Ale oczywiście mam swoje ukochane zapachy. I jednym z nich jest nina ricci.

    OdpowiedzUsuń
  40. Really interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne perfumy :) Idealne na prezent urodzinowy, czy imieninowy, bądź na inną okazję ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  42. Może na zieloną herbatę bym się skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  43. Light Blue bardzo lubię , a Green Tea myślę , że mógłby mi się spodobać ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubimy te morskie, świeże zapachy ale zielona herbata nas bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pierwszego zapachu jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta woda zielona herbatka na pewno by mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapach Zielonej Herbaty, zdecydowanie dla mnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super propozycje na lato, uwielbiam EA Green Tea i Light Blue <3 Z tego co pokazałaś tylko Cool Water nie lubię na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie bym wypróbowała perfumy z ładnym zapachem zielonej herbaty, ale to niestety nie te :/

    OdpowiedzUsuń
  50. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Davidoff Cool Water posiadam, ale nie wiem czemu, najbardziej je lubię zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Znam dwa pierwsze zapachy. Bardzo je lubię ☺

    OdpowiedzUsuń
  53. Używałam wszystkich oprócz punktu c). :)))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru