GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 26 lipca 2017

1513. Przesyłka od BeautyBigBang!

Witajcie!

Dziś czas na cuda z BeautyBigbang.

Oto co do mnie przybyło.

Pyłki do zdobień:

Klik!

Klik!

Kubeczek menstruacyjny:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

I ważne informacje:




Nie ukrywam, że najbardziej jaram się kubeczkiem menstruacyjnym
Tyle już o nim słyszałam od innych dziewczyn, że w końcu stwierdziłam, że sama muszę go przetestować.

Co do pyłków do zdobień tu sprawa jest prosta - mam bzika na punkcie brokatowych pazurów więc taki wybór jest oczywistą oczywistością. 

Dla przypomnienia:

a) pyłki do zdobień: Klik!
b) kubeczek menstruacyny: Klik!

A Wam co najbardziej się spodobało z asortymentu sklepu BeautyBigBang?

52 komentarze:

  1. Ja jestem ciekawa tego kubecza bo dl mnie to nowość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie pyłki do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyłkami bym nie pogardziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pyłki będą ciekawie wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o kubeczku menstruacyjnym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kubeczek to jednak chyba nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam już jakiś czas temu o tym kubeczku w filmiku dość znanej vlogerki. To chyba nie dla mnie, ale czekam na twoją recenzję jeśli taka się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post but this cup looks awfully.
    Have a nice da, dear!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy kubeczka menstruacyjnego, ale niedługo mają wejść do Rossmanna, więc będą łatwiej dostępne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym kubeczku słyszałam i czytałam, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. o tym kubeczku też słyszałam :D ciekawa jestem jak się sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    Dałabym się na kubeczek namówić od razu.
    Pomimo, że praktycznie nie miałam nigdy z nim do czynienia, bardzo dużo dobrego na jego temat słyszałam.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mnie zaskoczył ten kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pyłki fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubeczki mnie nie przekonują, a ten od chińczyka to już w ogóle wydaje się podejrzany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ten kubeczek odrzuca jakoś :(

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie ten kubeczek jakoś odstrasza :D nie wiem czy byłby dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim kubeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ten kubeczek nieco przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na te pyłki bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I like nail sequins ^^ Interesting to see yours on the nails)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zanim zaczniesz używać, lepiej dobrze doczytaj z czego jest ten kubeczek....

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa jak te pyłki wyglądają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kubeczek wydaje się być ciekawy czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe jak kubeczek sie u Ciebie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie korci ten kubeczek ale ciągle mam jakieś opory.

    OdpowiedzUsuń
  27. Duży ten kubeczek :D Ale dla mnie to już udziwnienie, a nie innowacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze słyszę o kubeczku menstruacyjnym :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem efektu pyłków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bałabym się korzystać z tego kubeczka, ciekawe czy ocenisz pozytywnie czy negatywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również mam mieszane uczucia co do kubeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa wrażeń z kubeczka, sporo o nich słyszę, ale jakoś nie mogę się zmotywować, żeby kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe jak pyłki wyglądają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rany, cóż to za podejrzany kubeczek xD Muszę go wygooglować;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słysze o tym kubeczku o,o

    OdpowiedzUsuń
  36. Kubeczek menstruacyjny? Matkoboska już się boję. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru