GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 21 lipca 2017

1508. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na piątkowe dobroci.

Tym razem coś pochrupiemy:



Skład i kaloryczność:



W gromadzie:


W pojedynkę:



Po ugryzie:




Powiem Wam, że pierwszy raz w życiu jem tak wymyślne orzeszki.

Do tej pory pory wcinałam głównie orzechy ziemne lub laskowe.
Traf jednak chciał, że pewnego razu szukając winiasza w Biedronce, trafiłam na owe orzeszki macadamia, leżące samotnie na półce z chipsami.

Tak więc wzięłam je ze sobą, myśląc, że to dobry zakup będzie.

W rzeczywistości był, bo smak tych gagatków jest naprawdę miły dla podniebienia.
Są one delikatne, chrupkie, nieco przypominają miękkie migdały.

Niestety cena nie jest już tak przyjazna...
To małe opakowanie kosztowało mnie ponad 9 zł.

Tak więc zacnie było spróbować, ale raczej do nich nie wrócę.
No chyba, że zacznę zarabiać miliony monet.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. bardzo je lubię, choć cena sprawia, że rzadko jem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orzechy są drogie ale smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zjadłam Kinder bueno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Schrupałabym :-) Ja najbardziej lubie orzechy nerkowca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię orzechy, ale tych jeszcze nie próbowałam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te orzechy. Szkoda tylko, że są drogie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam, właśnie cena mnie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety, orzechy są drogie ;( Strasznie nad tym faktem ubolewam, bo uwielbiam je chrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy ich nie jadłam, pewnie ze względu na cenę. Ogólnie rzadko sięgam po orzechy:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena nie jest niska, ale ja je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię, ale za dużo zjeść się ich nie da :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkie orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo smacznie, cena jednak totalnie zniechęca do zakupu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jadłam takich orzechów. Orzechy są ogólnie droższe. Ja częściej jem orzeszki ziemne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie wolę orzechy włoskie... jakoś tak nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj dzień zaczęłam od ogórkowej którą mi narzeczony zrobił :D I mam jeszcze dwa kawałki ciasta krówkowego z herbatnikami w lodówce *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię orzechy macadamia. Do tanich nie należą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę kosztują, ale na próbę kiedyś wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nigdy ich nie jadłam, muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  20. takich orzechów jeszcze nie jadłam :) najbardziej lubię pistacje i orzech nerkowca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makadamia - kojarzy mi sie z nazwą drogerii

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że są takie drogie... No ale może się kiedyś na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę ich spróbować bo jeszcze ich nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm, I love it!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię, ale w nie za dużej ilości

    OdpowiedzUsuń
  26. They are so healthy!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm, I love it!
    Have a nice day, dear!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za orzechami :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię orzechy, ale tych jeszcze nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. JA uwielbiam orzechy nerkowca :)
    A macadamia jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kiedyś je jadłam, ale w czekoladzie, pamiętam, że w jakiejś orzechowej mieszance mi się trafiły :)
    Uwielbiam orzechy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Takich orzechów jeszcze nie jadłem. Muszę kiedyś takie orzechy kupić i spróbować, o ile je znajdę w sklepie :) Fakt, te orzechy są drogie, podobnie jak pistacje, ale raz na jakiś czas można pozwolić sobie na tyki wydatek, tym bardziej, że orzechy są bardzo zdrowe. Bardzo lubię różne orzechy, a szczególnie ziemnie. Pistacje także lubię ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  33. Zeżarłabym, ale za trochę niższą cenę ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje ukochane.
    Mogłabym się nimi zajadać.
    Nakupiłam w Austrii i mam zapas.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tej firmy nie miałam orzeszków :D Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru