GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 22 lipca 2017

1509. Pomalujmy paznokcie u stóp, cz, 7

Witajcie!

Dziś sobie stópki przyozdobimy.

Oto ich malunek:







Użyte produkty:

od lewej: Victoria Vynn baza; Victoria Vynn lakier hybrydowy nr 065 i 039 oraz top

Uwielbiam kolor niebieski.

Połowę ciuchów w szafie mam w tej właśnie tonacji.

Błękit niezmiernie mnie odpręża, daje mi spokój, błogość i poczucie stabilności.

A jeśli do tego jeszcze dodać brokat - ot cud i miód!

Całość wytrzymała bez szwanku ok. 3 tygodni.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia


50 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :) Ja dziś w czerwieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. The color of the nail polish is excellent. Very sweet..😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie same! Ale zwykły lakier, nie hybrydę. I bez brokatu, tylko gładkie. I kolor ciut ciemniejszy. Ale tak to takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja taki kolor zdecydowanie nosiłabym na stopach niż na dłoniach ;)
    Zapraszam do siebie na konkrus;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love blue on my toe nails :)
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też właśnie wczoraj zrobiłam sobie pazurki u stóp, ostatnie wytrzymały mi 6 tygodni od Semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię malować paznokci u stóp, nieźle trzeba się nagimnastykować przy tym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek. Ja dawno nie malowałam paznokci u stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie delikatny fiolcik na stopkach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. U stóp pazurki bardzo rzadko maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie na stópkach kolorek czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje pazurki u stóp również w podobnych barwach :)w tym tygodniu gustują w błękicie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolorek, ja dziś zdecydowanie kolor koralowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten odcień, jak dla mnie to bardziej chaber. Ja mam delikatny róż taki jak do Francja, spod którego przebija biała końcówka płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na paznokciach u stóp mam niebieski piaskowy lakier, ale przyznam się, że męczy mnie malowanie paznokci u stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie resztki ciemnego fioletu :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, ja zwykle na stopach maluję pazurki na pastelowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam pomalowane pazurki u stop na niebiesko

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje paznokcie u stóp wołają o pomstę do nieba ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten lakier kobaltowy, ładny jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie maluję paznokci u stóp, ale kolor niebieski również bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. u nas zimno,to u stóp nie maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor :) Ja sobie dzisiaj pomalowałam paznokcie u stóp na brzoskwinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie lakiery na paznokciach u stóp nigdy nie odpadają xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the electric blue, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam róż i syrenke, nie lubię poazaywac swoich padów u nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż złapałam wenę do pomalowania swoich :D

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja mam różowe aktualnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nieumalowane paznokcie u stóp :D Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na moich stopach jest ostry róż ��

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne, ja mam teraz koloru miętowego :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem leniem, o mani na dłoniach dbam, ale na stopach najczęściej kończy się na odżywce :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!
    Tak, jak lubię.
    Kolorek ładny.
    Na dodatek taki wakacyjny.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru