.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

środa, 16 września 2015

838. Przesyłka od Pauliny P.!

Witajcie!

Dziś będzie post radości pełen.

Kilka dni temu do drzwi mego domostwa zapukał kurier pan, dzierżąc w strudzonych dłoniach pewną pakę i dysząc lekko z powodu jej ciężaru.

Oto jak pakunek ów się prezentował po otwarciu:



A tu wszystko w komplecie:

od lewej: 2x Joanna Keratyna maseczka do włosów; Joanna seria hyporalergiczna szapom do włosów ultradelikatny; Joanna Styling Effect pianka do włosów bardzo mocna; Joanna Naturia peeling myjący z żurawiną;
od góry: Bell Royal Mat matująco-kryjący fluid fluid z odżywczym aloesem nr 04 Natural;
od dołu: Bell Fashion Color nr 801; Bell lakiery żelowe nr 03 i 01

Rzut na lakierki:

Szampon:

Pianka do kudłów:
Maseczkowa gromadka:


Pan podkład:

Ziom peeling:



Wszystkie powyższy produkty są cudne i korcą mnie od pierwszego wejrzenia.
Najchętniej zaczęłabym używać wszystkie od razu, nie pomna na zalegające mazidła otwarte w szafkach...

Tak więc siłę woli i zdrowego rozsądku póki co owe ślicznotki będą spokojnie czekały na swoją kolej.
No chyba, że nie wytrzymam i złapię za jakiegoś przyjemniaczka ukradkiem w celach czysto-hedonistychno-kosmetycznych.

Paulinko dziękuję Ci za świetną pakę z racji na wygranie przeze mnie rozdania!

A Wy cosik otrzymaliście w tym tygodniu uroczego?

Kathy i Leon

63 komentarze:

  1. Świetna paka! ;) zazdroszczę lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super skarby w paczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę nowych nabytków :D
    Sama ostatnio dostaję tylko książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurier pan przyniósł zacną paczuchę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania :) Same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Ten peeling chyba kiedyś też wygrałam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała paczuszka :) Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! Fajnie że są takie rozdania, ja jeszcze nic nie wygrałam ale i u mnie się szykuje takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się bardzo,że paczucha a raczej jej zawartość Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same polskie produkty ;) Peelingi Joanny lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No piekna sprawa! Testuj i opisuj wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten podkład z Bell lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wspaniałości. :D Na którym piętrze mieszkasz, że Pan kurier dyszał? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetna paczka! :-) Miłego testowania. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paczka, u mnie dawno nie było kuriera pana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczka, ciekawa jestem tego szamponu :)
    Ja niestety w tym tygodniu nic nie dostałam :( tak w ogóle to już dawno nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Peeling tej firmy miałam kiedyś tyle, że pomarańczowy :D zapach był obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczka, życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale dużo! :)))
    czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty, miłych testów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna paczuszka, nic tylko pozazdrościć !Przyjemnego zużywania i czekam na recenzje! ::))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale suoper prezenty, uwielbiam ten peeling, tak cudownie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak w tym tygodniu sporo przesyłek otrzymałam. W przeważającej części oczywiście kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego ćwiczenia woli - daj znać, jak przetestujesz peeling ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam tą maseczkę z kreatyną ale taką małą jednorazową i niestety na moich włosach nie spisała się dobrze....

    OdpowiedzUsuń
  27. Super paczka, u mnie już dawno nie było kuriera:(

    OdpowiedzUsuń
  28. ja w tym tygodniu nic w sumie nie dostalam, ale kto wie co mnie jeszcze czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna paczucha :) Gratuluje Leos i udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Superowa paczka! :) Kuszą peeling i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też bym chciała dostać takową paczuszkę :) Tyle rzeczy można przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę Ci kochana :) Teraz nic tylko leżeć, smarować się, aplikować te cuda i pachnieć. Bosko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Same, ciekawe produkty :). Fajne kolory lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję :) lubię peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne produkty, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super paczka:) Jestem ciekawa podkładu z Bell

    OdpowiedzUsuń
  38. Bogata przesyłka :) też bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.