GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 26 września 2018

1927. Migawki z Opola

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z fotorelacją z Opola.

Wraz z Narzeczonym byliśmy w tymże mieście przejazdem, na Festiwalu Muzyki Filmowej: Klik!

Nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy też samego Opola nie zwiedzili.

Oto co widzieliśmy:

 Urokliwy widok z mostu:




I kłódeczki:



Wierzba pełna gracji:



Najstarsza naleśnikarnia w Opolu:



Park z kobiercem kwiatów:





Ratusz:



Pomnik:



Kolejny pomnik:


Ten pomnik nazywany jest podobno Gruba Baba:



Zabytkowa katedra:








Kolejny most:


I dużo wody:



Latarnia:


Magiczna fontanna:






I kolejny park:







Opole to fajne miasto na wypad na weekend.

Można sobie połazić urokliwymi uliczkami, popić dobrej kawy na Starówce oraz popatrzeć na bezkres wód w oddali.

A Wy byliście w Opolu?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Studiowałam w Opolu, ale praktycznie znam jedynie drogę między poszczególnymi działami Uniwersytetu i rynek. Poza tym nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Opolu. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że tam mnie jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Opolu, ale jak wynika z Twojej fotorelacji, jest to fajne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji, ale widzę, ładnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji zwiedzić Opola ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam najbardziej w Opolu lubię galerię handlową Karolinka :D Wszystkie miejsca znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemna fotorelacja :) nigdy nie byłam w Opolu, a wydaje się miłym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta fontanna z tęczą jest boska! W Opolu byłam raz, przyjemne miasto:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. W Opolu mnie jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się zdjęciach w parku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje miasto ! :)
    cudownie, że udało Wam się zobaczyć stawek Barlickiego i wyspę Bolko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce, jeszcze nie byłam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że dodajesz takie posty. :) Jakoś rozbawiła mnie Gruba Baba. hehe Przeca to po prostu silnie zbudowana kobita. :D Byłam w Opolu, ale tylko na PKS. haha To raczej się nie liczy. No choć przeca byłam tam. ;) Fajny post, pozdrowionka. :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne ZDJĘCIA, NIGDY NIE BYŁAM W OPOLU ANI NAWET W OKOLICACH

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! W Opolu nigdy nie byłam, ale dzięki Tobie na pewno się tam wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne migawki! Muszę kiedyś odwiedzić Opole :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że tam jest tak ładnie. Ja bywam w Opolu tylko w Mc Donalds, gdy jesteśmy w trasie z domu do Pragi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Opolu :) Fajna fotorelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tylko przejazdem. Ładnie wygląda. Szczególnie podoba mi się zdjęcie z wierzbą. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W Oplu jeszcze na dłużej nie byłam, zawsze przejazdem :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne fotki :) przez opole tylko przejezdzalam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy tam nie bylam, zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam opolskie Zoo! Następnym razem koniecznie wstąp !

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, nie miałam okazji jeszcze być w Opolu. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki miły spacer po uroczym Opolu ;) nie miałam pojęcia, że tak tam ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze tam nie dotarłam, widzę że jest urokliwie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. Tam mnie jeszcze nie było, może kiedyś. :) Na Twoich zdjęciach wygląda bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co prawda w Opolu byłam tylko 4 razy w życiu, ale jestem zauroczona tym miastem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie byłam w Opolu, ale wiedzę, że chyba warto się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam w maju, zwiedziłam z narzeczonym dokładnie :) Kilka lat temu w Opolu zresztą studiowałam, więc mam sentyment do tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru