GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 6 września 2018

1907. Balea żel pod prysznic figi i orzechy makadamia

Witajcie!

Dziś się zachwycimy myjadem do kąpieli.

Oto Balea żel pod prysznic figi i orzechy makadamia.

Słowo od producenta: "Żel pod prysznic o zapachu fig i orzechów makadamia. Nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę."

Produkt w opakowaniu:



 Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Zacznę od tego, że produkty Balea to moja miłość od pierwszego powąchania.

Kocham i wielbię ich żele pod prysznic, mydła do rąk czy kremy.

To jak te mazidła cudownie działają i nawilżają skórę jest obłędne.
A te ich zapachy...

Bajka i poezja.

Żel po prysznic figi i orzechy makadamia to produkt, który na zawsze zostanie w Waszym sercu i pamięci.

Wielka piana, cudowny aromat, idealne mycie - czego chcieć więcej?

Specyfik jest wydajny, tani i po prostu genialny.
Do tego nie uczula, nie podrażnia, nie wysusza skóry.

Może być używany przez każdego - od małych dzieci przez dorosłych i dziadków.

Każdego zachwyci tak samo jak i mnie.
Szkoda tylko, że w Polsce z dostępnością gagatka jest kiepsko, a jeśli już takowego znajdziemy, jego cena stacjonarna jest 3-krotnie większa niż w DM...

Żel ów kosztuje ok. 1 Euro, ma 200 ml pojemności można go dostać w drogeriach DM.

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Lubię ich produkty właśnie za zapachy, świetnie je komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, musi pachnieć obłędnie! Nigdy nie miałam produktów Balea, nigdy ich nigdzie stacjonarnie nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie osobiście Balea niczym się nie różni od Isany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I have tried this brands some products when I was Germany. I remember I liked them so much.

    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale...będę pamiętać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale zachowam w pamięci :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w PL niedostępne bo chętnie bym przetestowała produkty Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego konkretnie nie miałam ale przepadam za produktami Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo nie wiedziałam, że te żele dostępne są też w tubkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie testowałam nic z tej marki, ale zawsze miałam chęć :) Co do żeli pod prysznic- ostatnio moje serce skradła Ziaja, ciężko będzie ją przebić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z BALEA i w miarę możliwości sięgam po nie najczęściej,jak tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach fig....aż zrobiłam się głodna ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że zapach musi być po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię słodkie zapachy pod prysznic, ale ten chyba jest aż za słodki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love body creams whose smell yummy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapachowe żele :) Tej kombinacji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię produkty od Balea!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. hi dear, I am a huge fan of the Balea product. Haven't tried this flavour though. Thanks for sharing. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego żelu ale mam nadzieję że kiedyś uda się wypróbować żele z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię te żele, ale nie znam tego zapachu. Można je też kupić w Edece 😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru