GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 3 września 2018

1904. Revers CAMOUFLAGE liquid corrector korektor do twarzy

Witajcie!

Dziś się zakorektorujemy.

Będę mówić o Revers CAMOUFLAGE liquid corrector korektor do twarzy.

Słowo od producenta: "CAMOUFLAGE Liquid Corrector.


Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje  wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa.  Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację.

 Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery."

Mazidło w okazałości:


Od producenta:




Aplikator:


Na dłoni:



Zacznę od tego, że korektor to dla mnie produkt wielozadaniowy.

Nie tylko ma mi służyć jako tzw. kamuflaż cieni pod oczami czy wyprysków, ale także jako element rozświetlający pewne części twarzy a także jaka baza gruntująca cienie do powiek.

CAMOUFLAGE liquid corrector korektor do twarzy w każdej z tych ról spisuje się znakomicie.

Przede wszystkim zacznę od tego, że ślicznie zakrywa niedoskonałości i cienie pod oczami.
Wystarczy delikatnie wklepać palcem czy gąbeczką korektor tam, gdzie tego potrzebujemy, by po chwili cieszyć się idealną i jednolitą kolorystyką naszej skóry.

Produkt ponadto fajnie sprawdza się jako rozświetlacz; dodaje go w miejsce załamania linii bronzera, co sprawia, że konturowanie wygląda na lepsze i bardziej soczyste.

Nie mogę zapomnieć o tym, że CAMOUFLAGE liquid corrector korektor do twarzy utrzymuje mi makijaż oczu.
Powieki z korektorem nań wytrzymują w pełnej krasie nieskazitelności przez ok. 7-8 godzin.

Produkt jest zatem wielozadaniowy, wydajny i trwały.
Polecam go wypróbować, bo naprawdę warto.

CAMOUFLAGE liquid corrector korektor do twarzy nr 02 kosztuje ok. 20 zł, ma 10 ml pojemności i można go znaleźć na stronie z produktami  Revers.

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Dobry korektor, to podstawa w mojej kosmetyczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. I'd love use it, but finding my tone is impossible.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry korektor to podstawa. Ja kocham od wielu miesięcy ten od Catrice.. nie zmieniam, bo mi sie genialnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecę siostrze. Ona używa takich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale korektory w mojej kosmetyczce są obowiązkowe. Zawsze jednak wybieram w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić właśnie korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. może się skuszę, nie mam korektora a czasami by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co używam korektora z Catrice :) tego nie miałam :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie testowałam a niestety jak cera u mnie jakoś się trzyma to niestety coś na co cierpie to nieszczęsne cienie pod oczami. Daltego bez korektora u mnie ani rusz.
    Chętnie zatem ten wypróbuję i sprawdze jak sobie poradzi z moimi cieniami :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam właśnie dobrego korektora. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam ostatnio o zakupie jakiegoś korektora ale jeszcze nie zakupiłam żadnego. Może skuszę się na ten o którym piszesz w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po kamuflaże sięgam rzadko, ale ten brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Seems like a very nice liquid corrector!

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry korektor :) takie właśnie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem mnie przeraża ilość kosmetyków, którą można nałożyć na twarz...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio głośno o tej marce w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego korektora, ale fakt, że zakrywa cienie pod oczami mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego korektora ale akurat nie używam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru