GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 1 września 2018

1902. Burberry Brit Rhythm for Her woda toaletowa

Witajcie!

Dziś się rozkochamy w zapachu.

Będę mówić o  Burberry Brit Rhythm for Her woda toaletowa.

Słowo od producenta: "Woda toaletowa Burberry Brit Rhythm to uosobienie kobiecych emocji, pobudzenia i niezłomnej postawy życiowej. To aromatyczny koncert na żywo, podczas którego łagodny aromat piżma ściera się z upajającą lawendą, neroli i różowym pieprzem.


Woda toaletowa dla kobiet Burberry Brit Rhythm na swój sposób wywołuje adrenalinę, ale jednocześnie budzi zmysłową uczuciowość i czułość. Prowokacyjne upojenie oparte na soczystych owocowych nutach oraz na stylowej kompozycji pełnej pobudzenia, które jest nieodłączną częścią współczesnego świata mody.
Burberry Brit Rhythm to woda toaletowa dla kobiet dostępna w stonowanym flakonie mieszczącym drzewny i aromatyczny zapach z odrobiną kwiatowej świeżości. Zapach, w którym zakochasz się już po pierwszym wdechu. Zapach został wprowadzony na rynek w 2014 roku.
Skład

Głowa

różowy pieprz, aldehydy, lawenda, neroli

Serce

Petalia, liście jeżyny, kwiat pomarańczy, korzeń kosaćca

Podstawa

kumaryna, piżmo, nuty drzew, wetiweria, cedr."

Produkt w okazałości:






Otworek i marka:








Zacznę od tego, że jest to moja pierwsza styczność z perfumami marki Burberry.
Ale wiem, że nie ostatnia.

Zapach Brit Rhythm oczarował mnie bowiem od pierwszego niuchnięcia testera, który dostałam przy okazji zakupów w jednej z perfumerii.

I tak mnie ta woń nęciła, korciła, że po prostu mieć ją musiałam u siebie.

Byłam zaciekawiona z początku, jak sobie owa woda toaletowa sprosta z trwałością i mocą, bowiem zwykle wybierałam wody perfumowane.

Ale widać w dobrej jakości perfum kwestia wody toaletowej czy perfumowanej nie ma zbytniego znaczenia, gdyż Brit Rhythm utrzymał mi się ładnie na skórze cały dzień.
I to bez tzw. dopsikań!

Na samym początku czuję nieoczywistą nerolę i kojącą lawendę, które w miarę upływu czasu przeplatają się słodkością kwiatu pomarańczy oraz leśnością liści jeżyn, by na samym końcu zaostrzyć się akcentem piżma i cedru.

Powyższa kompozycja jest niezwykła; z jednej strony słodycz i ukojenie, a z drugiej pazur i ciepło.

Jeszcze nie miałam takiego gagatka zapachowego w swojej kolekcji i tym bardziej jestem nim oczarowana.
I już zbieram pierwsze komplementy i to nie tylko od Narzeczonego, ale także od mijanych na ulicy osób.

Jeśli więc lubicie nieoczywiste i nietuzinkowe zapachy to serdecznie polecam.

 Burberry Brit Rhythm for Her woda toaletowa kosztuje ok. 100 zł, ma 90 ml pojemności i można ją dostać na stronie perfumeria iperfumy

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. uwielbiam tę markę, mam 4 zapachy od Burberry, bardzo w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się za nią rozglądać, bo zanim kupię muszę sprawdzić, jak pachnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałam kiedyś jeden zapach tej marki, ale mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie sprawdzić jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie. Myślę, że ten zapach mógłby przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa buteleczka, ale zupełnie nie moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam,ale mam już ogromny zapas perfum u siebie,więc nie wypróbuję,miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś chyba wąchałam i jakoś mi nie podpsował, flakon ma fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik śliczny :) chyba zamówię sobie maly tester :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że taka kompozycja zapachowa mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale jestem bardzo ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne, intrygujące nuty, ten zapcha mógłby mi się spodobać :) nie znam za bardzo perfum Burberry

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego zapachu :) ale moze byc fany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I dont know smell but I heard very well product 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak będę miała okazję, to chętnie powącham :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro tyle komplementów, to najwyraźniej dobrze do Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś zestaw 4 miniaturek Burberry i jakoś do mnie nie trafiły... nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę go powąchać jak będę w drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może się skuszę, bo zastanawiałam się nad tym zapachem jakiś czas temu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale zapach wydaje się fajny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakonik fajny, ale zapach mi nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buteleczka ładna, choć zapachu totalnie nie kojarzę i musiałabym powąchać, bo po nutach zapachowych nie do końca potrafię go sobie wyobrazić, więc tym bardziej jest intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mnie jest zdecydowanie za ciężki, duszący... Koleżanka ma, nie mogłam przy niej siedziec, bo mnie zatykało... ale ona też umiaru nie ma.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru