GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 18 września 2018

1919. Balea Dutch Peeling Summer Liebie peeling do ciała arbuz i melon

Witajcie!

Dziś rozsmakujemy się w peelingu.

Będzie to Balea Dutch Peeling Summer Liebie peeling do ciała arbuz i melon.

Słowo od producenta: "Peeling do ciała o zapachu arbuza i melonu z drobinkami złuszczającymi."

Mazidło w opakowaniu:




Od producenta:



Skład:



Na dłoni:




Jak już wiecie, żele i peelingi z Balei to moja miłość.

Nie ma drugich takich mazideł na rynku kosmetycznym, co by tak urzekały zapachem i działaniem swym.

Po prostu cudo i bajka w jednym.

Peeling z Balei kupiłam ze względu na połączenie aromatów.
Woń melona i arbuza musiała po prostu być zacna.

I była.

Podobnie jak działanie.

Peeling stosowałam bowiem zarówno do twarzy jak i do całego ciała.
W obu przypadkach sprawdził się rewelacyjnie.

Usuwał martwy naskórek, wygładzał pozostałości makijażu i oczyszczał pory.
Skóra była czysta, odświeżona i miła w dotyku.

Produkt jest naprawdę godny polecenia, bo jego taniość, działanie i wydajność biją niejednego droższego specyfika znanych marek.

Mazidło kosztuje ok. 1 Euro, ma 250 ml pojemności i można je dostać  w drogeriach DM.

Miałyście?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zapachem melona, jak arbuza zniosę, tak jego niestety nie :/ Ale zawsze zazdroszczę tym, którzy mają te produkty Balei.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach arbuza jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pilingi do ciała to tylko Ziaja, uwielbiam te zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale chętnie sięgam po ich produkty, jak mam okazję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena faktycznie jest niska, kiedyś kupowałam kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Peeling miałam i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno też polubiłabym ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling Balea różnie się u mnie sprawdzają, ale za to żele bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ma fajny kolor a zapach musi być super arbuz to mój ulubiony owoc i strasznie lubię kosmetyki o tym zapachu Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love peelings...and melon smell too.

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingi bardzo lubię i żele z Balea również, ale nie miałam jeszcze od nich żadnego peelingu. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeli Balea nie lubię ale ten peeling mogłabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie melona z arbuzem brzmi świetnie! Prawdziwe szaleństwo zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tej firmy. Ale cena jest świetna, znajdę gdzieś w Polsce?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, chociaż często im się przypatruję w DM :) cały czas miałam w domu jakiś peeling domowej roboty, więc nie opłacało się brać. Ale jak dopadnie mnie zimowy leń to chętnie kupię tego gotowca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty z balea kuszą mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki Balea są niestety poza moim zasięgiem, a bardzo chciałabym je kiedyś wypróbować - tyle dobrych opinii czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam peelingi. Mango i arbuz na pewno by mnie zachwycił. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żele Balei uwielbiam, ale peelingi są dla mnie za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie zapachy najbardziej lubię w ich produktach, patrząc na składy, są raczej przeciętne, ale zapachy potrafią komponować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne połączenie zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie przepadam za arbuzowym zapachem w wykonaniu Balea :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię żele od tej firmy, także wierzę że ten peeling z pewnością by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru