GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 września 2018

1912. Pierre Rene Cream Contouring paleta do konturowania na mokro

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o zestawie do konturowania na mokro.

Będzie to Pierre Rene Creme Contouring paleta do konturowania na mokro, jaki otrzymałam w ramach giftów z Meet Beauty.

Słowo od producenta: "Paleta do modelowania konturu twarzy Cream Contouring
– perfekcyjny kontur twarzy i ukryte niedoskonałości
 Paleta do modelowania konturu twarzy o idealnie dobranych kolorach i kremowej konsystencji, które pozwalają na korygowanie kształtu twarzy, podkreślanie atutów i tuszowanie niedoskonałości. Składa się z dwóch  idealnie matowych produktów odcieniu  ciemnym i jasnym . Ciemny kolor ma na celu stworzenie cienia na twarzy, podkreślenie kości policzkowych, skorygowanie kształtu nosa i wyszczuplenie twarzy. Jasny odcień niweluje zasinienia pod oczami, maskuje niedoskonałości, spłyca linie mimiczne, a nałożony na szczytach kości policzkowych i grzbiecie nosa subtelnie wykańcza makijaż.  Produkty umożliwiają zbudowanie intensywności koloru w zależności od ilości nakładanych warstw. Specjalne dobrane pigmenty i formuły produktów odbijające światło gwarantują efekt naturalnego makijażu, perfekcyjnego konturingu z efektem fotograficznego strobingu.

Sposób aplikacji:
Ciemny– nakładaj za pomocą gąbeczki, pędzla do podkładu  lub palców poniżej kości policzkowych, na płatki nosa oraz poniżej żuchwy i na czole.  Delikatnie rozetrzyj/wklep.
Jasny - nakładaj za pomocą gąbeczki, pędzla do podkładu lub palców pod oczy, na kości policzkowe, środek czoła i grzbiet nosa. Delikatnie rozetrzyj/wklep.

Krok po kroku:
1. Na środ­ko­we par­tie twa­rzy za­apli­kuj jasny odcień  (czoło, nos, broda, miej­sce pod ocza­mi).
2. Pod kości po­licz­ko­we i na ze­wnętrz­nej par­tii twa­rzy (czoło, żu­chwa) oraz pod ko­ścią po­licz­ko­wą, za­apli­kuj ciemny odcień
3. Spe­cjal­ną gąbką (be­au­ty blen­de­rem)  po­łącz i rozetrzyj korektor i bronzer.
4. Przy­pu­druj twarz pu­drem wy­koń­cze­nio­wym ( w miarę potrzeby )
5. Jeśli chcesz na śro­dek po­licz­ka - by oży­wić mo­de­lo­wa­nie - za­apli­kuj roz­świe­tla­ją­cy ró­żo­wy róż.
6. Aby nadać kon­tu­ro­wa­niu efekt świe­tli­sto­ści i efekt strobingu 3D, nad po­li­czek, śro­dek nosa i brodę za­apli­kuj klasyczny roz­świe­tlacz."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:



Po otwarciu:



Na dłoni:



Powiem Wam, że to moja pierwsza styczność z mokrym konturowaniem

I z całą pewnością ostatnia...

Nie ogarniam tego zabiegu na mokro.
No nie.

Dla mnie używanie palety tego typu - tu mam na myśli ciemniejszy odcień - kończy się po prostu tragicznie, czyt. rozciapkanym podkładem, wielką, rolującą się wszędzie plamą na twarzy i złością za zmarnowany czas.

Nieważne jak małe ilości mazidła bym sobie wklepywała - czy to palcami czy gąbeczką - efekt jest za każdym razem podobnie beznadziejny.
A malować się umiem, jeśli by się kto pytał.

Podobnie rzecz się ma odnośnie korektora, czyli wersji jasnej.

Nie wiem czy to wina składu czy produktu samego w sobie, ale to coś jest tragiczne.
Wałkuje i roluje się niesamowicie - po około pół godzinie od nałożenia - robiąc mi z okolic pod oczami coś w wersji plasteliny pod okiem.

Żal i żenada.

Co z tego, że produkt wydajny, ładnie dobrany kolorystycznie.
Co z tego, że mnie nie uczulił, ani nie podrażnił.

Nie chcę go znać!

Specyfik kosztuje ok. 40 zł, ma 9 g pojemności i można go dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Lubię szminki tej firmy kiedyś miałam też fluid i spoko był.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziło, swoją drogę opis ,,plasteliny pod okiem" jest bardzo trafne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam takich kosmetyków, więc ciężko mi się wypowiadać ale szkoda, że się nie sprawdziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się zawiodłaś. Raczej nie sięgam po tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego kosmetyku szkoda że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pitty!
    I love the eyeshadows of this brand.

    OdpowiedzUsuń
  7. I dont use cream conturing but I want 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam i raczej nie chcę poznać. W sumie to całe konturowanie do mnie nieprzemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy się nie konturowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zdecydowanie fanką pudrowego konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za konturowaniem na mokro. Produktu tego nie używałam jednak firmę bardzo lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. mokre konturowanie to też nie do końca dla mnie choć ostatnio polubiłam płynne rozświetlacze, bronzery jednak wolę w kamieniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie udało mi się opanować kosmetyków konturujących w takiej formie. Zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty nie ogarniasz na mokro, ja nie ogarniam w ogóle xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Konturowanie to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam i zdecydowanie nie planuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie zdecydowanie za ciemny ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam a do konturowania na mokro chyba jeszcze nie dorosłam;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc nigdy nie konturowalam na mokro, ale mam wrażenie że to dużo bardziej pracochłonne niz normalnie.. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo matko, szkoda że taki dupowaty

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wypadł dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Konturowaniua na mokro trzeba się nauczyć. Ten produkt dla mnie ma fataslny ciepły ciermniejszxy kolor. Wiec na bank po niego nie siegne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy tego produktu nie miałam, ale już po kolorach i na dłoni widać, że kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio kupiłam sobie paletkę do konturowania z WIBO i przepadłam bez pamięci. Zaraz po użyciu pobiegłam po drugą na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the honest review. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten ciemniejszy odcień wydaje się strasznie ciemny i ciepły, nie lubię takich do konturowania. Szkoda, że kosmetyk się nie sprawdził :(.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tych jasnych nigdy nie używam, przez co szkoda mi kasy na produkty, których połowy wiem, że nie użyję :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru