GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 22 września 2018

1923. Yoskine Young Kao Skin Lifehack Junsei pianka oczyszczająca

Witajcie!

Dziś czas na piankę oczyszczającą.

Będę mówić o  Yoskine Young Kao Skin Lifehack Junsei pianka oczyszczająca.

Słowo od producenta: " Działanie: oczyszczające, orzeźwiające, pielęgnujące
  • Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry
Yoskine Young Kao (Kao po japońsku znaczy twarz) to wyjątkowa linia kosmetyków do pielęgnacji cery z niedoskonałościami, także ze zmianami trądzikowymi i zaskórnikami. Japońska technologia detoksykacji skóry IN-YO Technology połączona z specjalistycznymi składnikami aktywnymi, gwarantuje idealną gładkość cery oraz jej zdrowy wygląd bez skazy. 

ANTYBAKTERYJNY – PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM – OCZYSZCZAJĄCY PORY Mus do mycia twarzy o puszystej konsystencji, który w kontakcie z wodą zamienia się w kremową piankę. Doskonale oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum oraz odblokowuje pory. Pozostawia cerę idealnie czystą, znakomicie nawilżoną i jedwabiście wygładzoną. 
Zawiera CYNAMON i DROBINKI PEELINGUJĄCE."
Mazidło w opakowaniu:




Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Zacznę od tego, że bardzo lubię produkty Yoskine.
To jedna z kilku linii mazideł z Dax Cosmetics, które skradły mi serce od pierwszego użycia.

I muszę przyznać, że mój Narzeczony - tester powyższego produktu - również ma podobne zdanie.

Pianka oczyszczająca z linii Young Kao spisała się naprawdę zacnie, jeśli chodzi o codzienną pielęgnację wrażliwej, męskiej skóry twarzy, która czasami ma skłonność do wyprysków.

Narzeczony, jak to chłop, kwestię mycia i oczyszczania skóry traktował do tej pory bardzo oględnie.
Ot mydło, żel pod prysznic, szuru-buru i już.
Nic dziwnego, że jego twarz nawiedzały od czasu do czasu różnego rodzaju krostki.

Dopiero, gdy poznał moją osobę, mającą lekkiego bzika kosmetycznego, przekonał się, że odpowiednia pielęgnacja skóry nie jest niczym skomplikowanym, a do tego niesie ze sobą jakże pozytywne skutki.

Czysta cera, brak podrażnień oraz wyprysków i mniej zaskórników.
Czego chcieć więcej?

Warto dodać, że pianka oczyszczająca jest bardzo przyjemna w użytku; łatwo się nią aplikuje na twarz, dobrze spłukuje.
Do tego ten piękny, cynamonowy zapach, który towarzyszy podczas mycia.

Wspomnę, że mazidło nie uczula, jest delikatne nawet dla wrażliwców czy alergików.

Produkt jest ponadto wydajny i absolutnie warty swej ceny.

Yoskine Young Kao Skin Lifehck Junsei pianka oczyszczająca kosztuje ok. 33 zł, ma 150 ml pojemności i można ją dostać na stronie Douglas.

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. fajna pianka, i ten zapach cynamonu kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię dla siebie i mojego narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że facet jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za cynamonem w kosmetykach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki w formie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy bardzo kosmetyk, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet po tym poście czuć , że jesteście zakochani :) też lubię yoskine

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ale widzę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mniej zaskórników to muszę ja mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. :) Szuru-buru... buahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaś z Yoskine miałem tylko coś do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynamonowe zapachy w kosmetykach mogą oznaczać tylko jedno. Okres jesienno-zimowy tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach cynamonowy. I to dla mnie już powoduje, że mi się podoba.Delikatnie oczyszcza- to super. Nie znam jej ale chyba ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale zapach cynamonowy kusi - zwłaszcza teraz, gdy przed nami czas jesienno-zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy oczyściłaby moją skórę - mam remont w pracy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam takiej pianki i przyznam uczciwie, że nie znam nawet tej firmy, ale może się skuszę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuje sie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faceci tak mają hahahh :) ale fajnie, że się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś miałam wrażenie, że będzie droższy :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru