GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 sierpnia 2017

1519. Recenzja: NoScar krem z masy perłowej przeciw bliznom

Witajcie!

Dziś podumamy o blinz usuwaniu.

Będę mówić o  NoScar krem z masy perłowej przeciw bliznom.

Słowo od producenta: "Formuła kremu NoScar® została opracowana dla osób, które mają problem z bliznami. Jest na tyle uniwersalna, że działa na blizny różnego pochodzenia: powstałe w wyniku urazu mechanicznego i po oparzeniach, a także blizny potrądzikowe i rozstępy. W składzie kremu znalazły się składniki zarówno stosowane tradycyjnie w tego rodzaju formulacjach, takie jak masa perłowa, kwas hialuronowy oraz alantoina, jak i nowoczesne odkrycie w kosmetologii - komórki macierzyste. 

Masa perłowa przyspiesza efekt wygładzenia blizn oraz uelastyczniania i rozjaśniania skóry. 
Kwas hialuronowy reguluje gospodarkę wodną skóry i ma działanie wygładzające. Dzieki niemu skóra zyskuje młody wygląd, jest gładka, jędrna i napięta. 
Komórki macierzyste z wąkrotki azjatyckiej (Centella asiatica) zmniejszają aktywność enzymu hialuronidazy, zapobiegając degradacji kwasu hialuronowego, i poprawiają zdolność skóry do regeneracji. 

Krem NoScar® cieszy się uznaniem konsumentów oraz środowisk lekarskich i farmaceutów. Dowodem na to są przyznane mu nagrody: Produkt Roku 2013 w kategorii preparaty na blizny, którą otrzymał od „Świata Farmacji”, oraz Dobra Marka 2013 przyznana mu przez Forum Biznesu, a także godło „Najlepsze w Polsce” Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług przyznane przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu. Krem NoScar® został także uznany Produktem Roku 2014 i 2015 oraz otrzymał Nagrodę Zaufania Złoty Otis 2014, potwierdzając tym samym swoją wyjątkową pozycję wśród preparatów na blizny. "


Mazidło w opakowaniu:




Od producenta:







Skład:



W słoiczku:



Po otwarciu:


Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam na spotkaniu blogerek o którym pisałam tu: Klik! Normalnie można je ucapić w tu, gdzie kosztuje ok. 70 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jako przezroczysty słoiczek z okręcanym wieczkiem z elementami niebieskości i różu oraz takimi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy smarowania się.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że do tego kremu podchodziłam jak pies do jeża; jakoś  bowiem nie miałam przekonania, że przez zwykle smarowanie blizn można je całkowicie zredukować... Nie mniej jednak do odważnych świat należy! Eksperyment z kremidłem zaczęłam od ostrożnego smarowania stopy, gdzie jakiś czas temu poważnie się podziurawiłam (czyt. wpadłam gołą nogą na ostry fragment plastiku) przez co została mi blizna szpecąca nóżkę. Jakież było moje zdziwienie, gdy raptem po niecałych dwóch tygodniach smarowania, ślad po ranie zaczął delikatnie się rozjaśniać. Nie jest to co prawda efekt wow, ale na pierwszy rzut oka widać, że znamię się zmniejszyło. Dodam, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Na dodatek szybko się wchłaniał i ładnie pachniał. Korci mnie teraz bardzo podrzucenie tego kremu chłopowi, gdyż za młodu biedaczek miał poważne perypetie z trądzikiem w wyniku czego na jego facjacie widnieją aż do tej pory ślady nierównej walki. Myślę, że produkt jest godny polecenia, bo naprawdę działa. Szkoda tylko, że ciężko z dostępnością stacjonarką ziomka.

Ocena: 4/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

53 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że kiedyś ten krem był dość mocno reklamowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa dla osób, które maja problem z bliznami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brak dostępności stacjonarnej mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest podobno :)
    Naprawdę mi się podoba. Słyszałam już o nim.
    Też chcę taki kremik - warto mieć. Super! :)
    Pozdrowionka! :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w aptekach superpharm pojemność 30 i 50 w promocji 50 ml można kupić do 40 zł

    OdpowiedzUsuń
  6. kremik spokojnie kupisz w dobrej aptece. jeśli nie mają go na stanie to mogą ci zamówić z hurtowni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak poradziłby sobie z rozstępami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie musiałam go stosować,ale zapamiętam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena trochę za wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o nim ale nie używałam bo nie mam żadnych blizn czy innych tego typu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie póki co produkt niepotrzebny, ale innym może pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście mocno widocznych blizn nie mam, a te, które moją twarz zdobią mi nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę go skądś, chyba rzeczywiście mocno go dawniej reklamowali

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie widzę poprawy używam od jakiś 3 miesięcy na Blizne po operacji zero różnicy;(
    Muszę poszukać czegoś mocniejszego ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go. Kiedyś na blizny stosowałam Cepan - zapach nieprzyjemny, ale skuteczny, no i dużo tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ze dostępność słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam, krem jest naprawdę skuteczny :) Kilka lat temu go używałam i miło go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zapach jest jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie kremy na bazie masy perłowej są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, ze chociaz trochę sie sprawdza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed chwilą też czytałam jego recenzję :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo dobrego o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam styczności z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosowała go moja mama i szybko zauważyła różnicę w wyglądzie blizny. Zdecydowanie rozjaśnia ją!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem jak u chłopaka sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks great!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mialam, ani nawet nie slyszalam. Na szczescie nie mam blizn:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedyś miałam na niego ogromną chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam, ciekawie czy poradziłby sobie z moją blizną pi cesarce

    OdpowiedzUsuń
  31. nie widziałam tego mazidełka ;) ale ciekawe. Zastanawiam się, czy poradziłby sobie z moimi bliznami :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę za drogi ! :) W sumie nie stosuje kremów !

    OdpowiedzUsuń
  33. Looks like a good product. I have never heard of it.
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  34. W sumie, to dawno temu przestałam się przejmować swoją blizną ale jeśli produkt działa, to może spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że nie jest dobry na przebarwienia, bo mi niestety od jakiegoś czasy wyskakują pieprzyki na twarzy i nie mogę się ich pozbyć :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze, że krem jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sounds really great. I'm curious to try it.

    OdpowiedzUsuń
  38. Really interesting post) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie ja blizn nie mam, no nie licząc dziury po ospie, ale z tym to już się nic nie da zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Warto zapamiętać na przyszłość, że ten kosmetyk działa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o nim, choć nie próbowałam mimo iż mam blizny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam, kiedyś używałam wspomnianego Cepanu, cebulą pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś takiego przydałoby mi się na rozstępy po ciąży, tylko ta cena...:/

    OdpowiedzUsuń
  45. Może wypróbuję... jak wygram w Lotto. ;) Na mnie nic nie działa, koleżanka oddala mi pół tuby kremu, który jej został, bo bliznę zlikwidowała, moja nawet nie drgnęła. Jakieś cudo z silikonem za 120zł tubeczka...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru