GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 sierpnia 2017

1548. Wishlista z Gammis.com!

Witajcie!

Dziś czas na listę cudów z Gammis.com

Oto co bym chętnie przygarnęła:

a) seledynowa sukienka:

Flounce Chiffon Shift Dress - GREEN
Klik!

b) ombre bluzka:

Floral Ombre Long Sleeve Asymmetric Plus Size Top - BLUE GREEN
Klik!


c) rozkloszowane spodnie:

Cross Back Suspender Wide Leg Pants - GRAY
Klik!

d) zielone bikini:

High Cut Spaghetti Strap Bikini Set - BLACKISH GREEN
Klik!

e) naszyjnik:

Alloy Round Lock Charm Necklace - GOLDEN
Klik!



Dla przypomnienia:

a) seledynowa sukienka: Klik!
b) ombre bluzka: Klik!
c) rozkloszowane spodnie: Klik!
d) zielone bikini: Klik!
e) naszyjnik: Klik!

A Wy co upatrzyliście dla siebie na Gammis.com?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Te rozkloszowane spodnie sa mega.. ale żeby w nich dobrze wyglądać, to trzeba być chudym i mieć nogi jak żyrafa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka i bluzka ombre są wspaniałe, kolory ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  3. The dress and the necklace are really stunning.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka na pierwszym zdjęciu podoba mi się najbardziej, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza sukienka jest boska :)
    Spodnie też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leonku zauroczyłam się tą bluzką ombre :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała mi się ta seledynowa sukienka, reszta troszke nie moj styl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale perełki :) Sukienka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy raczej nie w moim stylu, ale ta pierwsza sukienka muszę przyznać, że naprawdę jest ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Seledynowa sukienka i bluzka ombre są świetne :) Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielone bikini ma świetny odcień i krój!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy:) Spodnie mi się podobają:) po klikałam oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik całkiem fajny, przydałby mi się taki na wesele kuzyna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja bym coś dla siebie znalazła:D

    OdpowiedzUsuń
  15. the free dress is beautiful..

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the colour of the first two items!
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne różności.
    Już gdzieś widziałam tę sukienkę pierwszą, super.
    Bardzo lubię tego typu kroje.
    No i ten kolorek. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tu widzę napis zielone bikini a jak boga kocham ja na zdjęciu widzę czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks really interesting! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow te spodnie są cudowne, szkoda, że nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ piękne spodnie! A w szafie mam letnią sukienką w nieomal identycznej zieleni jak ta z pierwszego zdjęcia ;) pozdrawiam i życzę udanej końcówki urlopu :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru