GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 16 sierpnia 2017

1534. Przesyłka z Rosegal, cz. 2!

Witajcie!

Dziś czas na cuda z Rosegal.com.

Oto co do mnie przybyło.

Sukienka w kwiaty:


Klik!


Klik!


Klik!

Klik!


Sukienka w czarne badyle:

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

Sukienka w czarne kwiaty jest dla mnie idealna i noszę ją ostatnio - szczególnie jak są upały - bardzo często.

Sukienka w czarne badyle to niestety nietrafiony rozmiarowo egzemplarz (mimo że rozmiar 6 jest taki sam jak tej poprzedniej...), ale to pójdzie ona po prostu do szafy mojej mamy.

a) sukienka w czarne kwiaty: Klik!
b) sukienka w czarne badyle: Klik!

A Wam jaka sukienka się podobała najbardziej z tego zamówienia z

Kathy Leonia

PS. Nie zapomnijmy o całej serii vintage dresses, która jest przeurocza.

52 komentarze:

  1. Piękne są te sukienki, chociaż na stronie sklepu wyglądają inaczej, to na tobie ładniej się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobne do siebie, ale fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygladasz w tych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny krój! Takie sukienki coraz bardziej mi się podobają :) naprawdę pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się obie sukienki i w kwiaty i w badyle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bardzo mi się podobają :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your mother and you are going to be really beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego zamówienia spodobała mi się bardziej sukienka w duże kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like second one better) Pretty elegant!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane, fajne sukienki, $18.10 $19.49

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie fajne, druga chyba bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienki świetnie na Tobie leżą :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej druga mi się podoba, poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś sukienki niezbyt w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne te sukienki, szkoda, że ta druga nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubie takiego kroju. Do niego trzeba być jednak klepsydrą i to wysoką. Ale podoba mi się deseń sukienek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jak dla mnie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super przesyłka.
    Obie sukienki są fajne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o wzór to obie są ładne ale faktycznie ta pierwsza lepiej leży pewnie mama się ucieszy z tej drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love black & white :)
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba bardziej podoba mi się pierwsza. * Dobrze, że przeganiasz choróbsko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka w kwiaty jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice dress. I like this print *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. As usual amazing! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sukienki.Obie są sliczne .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne sukieneczki mnie urzekła ta druga

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza chyba ładniejsza. Taka bardziej elegancka.
    Druga też fajna, ale pierwsza wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow!! that's beautiful dress..

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się określenie "sukienka w badyle" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sukienki aczkolwiek nie w moim stylu. Bardziej mi się jednak podoba ta w badyle jeślibym miała wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo piękna sukienka ☺ Świetnie w niej wyglądasz ☺

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie się bardziej w badylki podoba. Szkoda, że coś nie tak z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru