GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 26 sierpnia 2017

1544. Paznokcie na dziś, cz. 66

Witajcie!

Dziś popatrzymy na szpony.

Oto jak wyglądają:









Użyte produkty:

od góry od lewej: top coat Essence Holographic Effect; Donegal Beauty Shine nr 7104; Celia On Top! nr 48
od dołu: pędzel do zdobień

Dzisiejsze zdobienie to połączenie tego, co lubię najbardziej.

Czyli klasyczne kolory czerwieni i różu oraz delikatny efekt brokatu.
Całość, mimo że wygląda skomplikowanie, jest niezwykle prosta w wykonaniu.

Następnie wszystkie paznokcie pomalowałam bazowym kolorem od Donegala.

Teraz czas na zdobienia:

a) połówki kolorystyczne

Za pomocą pędzelka narysowałam delikatnie linię środka na palcu wskazującym i serdecznym, a następnie wypełniłam jedną część na różowo.

b) maziaj

Tu również przyszedł nam z pomocą cienki pędzelek, którym narysowałam trzy małe koła oraz ogonek. Środek kół wypełniłam brokatem od Essence.

c) brokatowe pazury

Na czerwony lakier nałożyłam top coap z Essence.

Gdy skończyłam malować, całość utrwaliłam top coatem z Indigo Nails (nie ma go na zdjęciu, bo uciekł), aby przedłużyć żywotność manicure.
Wytrzymał on na szponach ok. 9 dni.

A Wy co dziś na pazurach macie?

Kathy i Leon

32 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądają tak pomalowane paznokietki :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów. Czerwień piękna, muszę zakupić na jesień taki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój klimat ale wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie, ja też muszę zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez czeka mnie dzisiaj malowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I actually like how pink combines with red! pretty sweet) and I want to try it with my polishes too

    OdpowiedzUsuń
  7. To kompletnie nie mój styl. Ale fajnie wyglądają u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl, chociaż wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You're an artist! I have loved it!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam czerwone pazurki przez ostatnie dwa tygodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely manicure. I love this nail polish's color.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdobienie :D Ja mam na paznokciach wyłącznie odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że bardzo ciekawie wyglądają :)
    Będziesz błyszczeć w tych górach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wzorek wyszedł Ci na paznokciu ;) Idealny dobór lakierów do paznokci ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  15. ja teraz daję im odpocząć po tym zdarzeniu z zmywaczem :( a też bym sobie pomalowała

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, this is so cute!
    Have a nice week, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie. Najbardziej mi się podoba ten z mazańcem. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru