GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 10 sierpnia 2017

1528. Recenzja: Lirene rękawiczki regenerujące dwustopniowy zabieg wygładzający - aksamitne dłonie

Witajcie!

Dziś podumamy o dłoni regeneracji.

Będę mówić o  Lirene rękawiczki regenerujące dwustopniowy zabieg wygładzający - aksamitne dłonie.

Słowo od producenta: "Rękawiczki regenerujące Lirene to profesjonalny zabieg w dwóch krokach do samodzielnego wykonania w domu:

1. Intensywnie wygładzający peeling kwasowy typu gommage. Zawiera kwasy owocowe, które złuszczają naskórek. Zastosowany przed nałożeniem maseczki, wygładza, ułatwiając wchłanianie składników aktywnych. Żelowa formuła kosmetyku w kontakcie ze skórą zmienia się w delikatny, „rolujący się” na skórze peeling.

2. Regenerująca maseczka w formie nasączonych rękawiczek, dzięki zawartości bogatej kompozycji składników odżywczo-nawilżających, przynosi natychmiastową ulgę szorstkiej i spierzchniętej skórze dłoni.




Składniki aktywne:

Efekty:

  • KWASY AHA

    Pochodzące z ekstraktów z jabłka i owoców cytrusowych, efektywnie złuszczają i odnawiają skórę.
  • MASŁO SHEA, ALANTOINA, OLEJEK MAKADAMIA I UREA

    Koją podrażnienia oraz sprzyjają łagodzeniu mikrouszkodzeń powstałych na skutek przesuszenia naskórka, przywracając skórze miękkość.
  • Wygładzenie skóry dłoni.
  • Przywrócenie miękkości suchej skórze.
  • Łagodzenie mikrouszkodzeń.

Produkt w opakowaniu:




Od producenta:




Skład:


Rękawiczki wraz z peelingiem:



Peeling:


Rękawiczki:






Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt dostałam od Lirene. Normalnie można go ucapić tu za 16 zł.
  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: kremowa w środku.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie skrywające parę nasączonych rękawiczek oraz peeling do dłoni.

Wydajność: kiepska. Takie opakowanie starczy na jedno użycie produktu.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że od zawsze mam problem z suchą skórą dłoni... Aby zachować je w dobrej kondycji muszę kremować się kilka razy dziennie, inaczej - mam uczucie, jakbym usychała od środka w okolicach rąk... Jednakże smarowanie się kremami, szczególnie teraz latem, gdy jest gorąco i lepko od słońca i gorąca, nie jest zbytnio przyjazne. Dlatego też postanowiłam sprawdzić produkt od
Lirene,  który ma naszym dłoniom dać długotrwały komfort nawilżenia i regeneracji. I powiem Wam, że faktycznie jest tak, jak producent obiecuje. Dłonie po peelingu, odpowiednio przygotowane do zabiegu rękawiczkowania się, jak gąbka wchłaniają substancje odżywcze, jakimi są nasiąknięte rękawiczki wewnątrz. Po upływie 30 minut, gdy czas noszenia rękawic dobiegnie końca, dłonie wyglądają o wiele lepiej niż wcześniej. Skóra na nich jest nawilżona, miękka, elastyczna i aż tryskająca wigorem. Taki efekt utrzymuje się na dłoniach cały dzień. Warto dodać, że krem zawarty w rękawicach mnie nie podrażnił, ani nie zapchał. Produkt naprawdę działa i jest godny polecenia, zwłaszcza, że można go dostać w licznych drogeriach. Polecam.
Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

42 komentarze:

  1. bardzo lubię tego typu produkty. Ja często kupuję zabieg parafinowy z mariona

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie sprawię. Cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie stosowałam tego typu zabiegu na dłonie. Może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Do rąk używam tylko kremy i nie widzę u siebie potrzeby używania czegoś innego. Moje dłonie nigdy nie stanowiły problemu, żadnego przesuszenia ani nic takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemu ze skórą rąk. Pewnie kwestia tego, że nie często używam kremu. Właściwie tylko wtedy, gdy już naprawdę to konieczne, więc skóra rąk nie jest przesadnie rozleniwiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama używała kiedyś takich rękawiczek, była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podobny zestaw, ale ciężko było mi siedzieć bezczynnie w rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :). Choć moje dłonie na ogół nie są wymagające, to z chęcią bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, może sobie kupię ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba by mi się nie przydały :) Fajny produkt jednak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, nie korciły mnie, ale może jako ratunek? Hmmm ...

    OdpowiedzUsuń
  12. O, miałam kiedyś takie coś na stopy, na ręce też by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam takie rękawiczki ale z innej firmy. Super sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to cuda teraz wymyślają - pielęgnacja od stóp do głów!

    OdpowiedzUsuń
  15. UUU dla mnie to troche mało praktyczne :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam jeszcze i narazie nie widzę potrzeby, ale może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po moich przejściach z zmywaczem, boję się testować na obecny moment produktów do dłoni...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ze tylko dzień? Po takim produkcie nawilżenie powinno być znacznie dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a lovely product!
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimą z nich korzystałam, interesujący produkt.

    OdpowiedzUsuń
  21. takie rękawiczki oddałam ostatnio mamie;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazwyczaj stosuję treściwszy krem i na to bawełniane rękawiczki. Taki produkt jest fajną alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne. Mnie by się przydała taka regeneracja dla dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, mi coś takiego przydałoby się na okres jesieni i zimy, kiedy moje dłonie są bardzo suche:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Really interesting! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkt cąłkiem kusi. Nigdy nie miałam takiego cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydałoby mi się coś takiego zimą, bo wtedy mam najbardziej wysuszone dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Nice besuty treat, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Unikam nawilżania dłoni jak ognia, ponieważ moje łapki bardzo szybko przyzwyczajają się do kremów i jeśli im tego nie dostarczę, to są jak papier ścierny:/ Odkąd przestałam całkiem je smarować nie mam już z tym problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie cudeńka. Kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. moim dłoniom przydałby się taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  32. Z czymś takim jeszcze nie miałam styczności. Ciekawe.
    Skusiłabym się. :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydałoby mi się takie spa dla dłoni :D Chyba sobie takie dziś zafunduję

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru