.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

polecam: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 stycznia 2017

1315. Przesyłka z Rosegal, cz. 1!

Witajcie!

Dziś post pełen wspaniałości.

Oto pierwsza część przesyłki, jaka do mnie dotarła ze sklepu Rosegal.com:


Sweterek we wzorki:

Klik!


Klik!

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!


Klik!

Klik!


Czarna bluza:

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

Klik!


Klik!

Klik!

Jestem kompletnie zauroczona jakością i ciepłotą bluzy jaśniejszej jak i ciemniejszej.
Są one tak milusie w dotyku i noszeniu, że najchętniej bym się z nimi nie rozstawała.

Dla przypomnienia:

Sweterek we wzorki (rozmiar M): Klik!
Czarna bluzka (rozmiar M): Klik!

A Wam co się najbardziej spodobało z tego zamówienia ze sklepu Rosegal.com?

Kathy i Leon

100 komentarzy:

  1. Gratuluję - świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w puchatym sweterku lepiej czy w bluzie?:D

      Usuń
  2. Paczka świetna! Czasami Ci zazdroszczę (śmiech), bo naprawdę podoba mi się ten sweterek! :P A ta bluza to wygląda jak męska...bo mój Ukochany ma podobną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza jest w sumie unisex tak mi się zdaje;) bo mój brat przymierzał i na niego też jest ok:D

      Usuń
  3. Sweterek jest super :) bardzo podoba mi się jego wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na mega cieplutkie, szczególnie ten jasny! Bardzo lubię takie mięciutkie materiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otulając się nim czuję się jakbym do jakiegoś futrzaka się tuliła:)

      Usuń
  5. Sweter idealny ma obecną pogodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak. nic tylko w nim siedzieć i się dogrzewać:D

      Usuń
  6. jaki cudny sweterek! idealny na zimowe wieczory, ah... Fajny kolor, swietny fason, lubie takie dluzsze, na guzikach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz na pewno będzie Ci cieplutko :-) Pierwszy sweterek jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O ten sweterek wyglada super:) ja zmarzluch jestem, wiec przydalby mi sie taki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek we wzroki jest uroczy, z pewnością będzie ciepły. Przyda się jak znalazł na obecną pogodę. Bluza ciemna też fajna! Linki kliknięte :)
    Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię ciuchów unisex .. sa takie bezpłciowe. ;) Sweterek ma super krój i jest na pewno cieplusi.. choć takie wzorki to nie moja bajka. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest mega. Pięknie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten sweterek jest rewelacyjny :) uwielbiam takie wzory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie prezentuje się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorzysty świetny, choć i drugiemu nic nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweter na pewno przyda się na takie mrozy bo wyglada na ciepły :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi siępodoba a sweterek świetny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek ma świetne wzory ;) Ale ja jednak wolę krótsze ;) Takie długie nie pasują mi do wzrostu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie rzeczy mi się podają:) Idealne na taką pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grat post. This sweater is so beautiful. :*

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jaki ładny, ale bluza też super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest ten długaśny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się sweterek, jest super. * Mam już dość mrozu :(((

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie ładne, idealne na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Here is very cold too :)))

    Votos de uma semana muito feliz.
    Beijinhos
    MARIAZITA / A CASA DA MARIQUINHAS

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubraczki w sam raz na obecne mrozy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I sweter i bluza w moim stylu, świetne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie ubrania teraz bardzo potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zamówienie! Strasznie mi się podoba ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. How beautiful and warm they look! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek super i wygląda na ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek we wzorki na pewno idealny na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bluza mi się bardzo podoba, sweterek ciut mniej, ale na to zimno na pewno przydaje się szalenie. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny sweterek, chociaż bluza też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  34. I have liked the black one!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie przepiękne ubrania! Muszę tam zajrzeć i poszukać czegoś dla siebie :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluza mi się podoba :) Generalnie wolę ubrania bez żadnych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the first cardigan!
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek podbił moje serce, bo jest długi! :D Nie lubię za bardzo, gdy mi wieje po nerach :D

    OdpowiedzUsuń
  39. wzorzysty sweterek bardzo fajny ;) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  40. Przeuroczy sweterek! A bluza przydałaby mi się na rower. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluza we wzory jest odjazdowa!

    OdpowiedzUsuń
  42. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterek jest totalnie w moim stylu ;) Bluza też jest świetna ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sweterek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bluza jest super!
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciepłe sweterki to teraz podstawa :)
    Piękne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastic post, dear! I like the 1st pullover, looks very comfy!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My Harry Potter video

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię miękkie i ciepłe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  50. O ;) Coś dla takiego zmarzlucha jak ja :) Obie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę się opatulić w ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie ci w tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie ciepłe wdzianka. W bluzie wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Sweterek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy! Zwłaszcza urzekł mnie sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładny jest ten sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Eu uso de vez em quando!

    Adorei essas peças!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. nic w moim stylu, ale widzę fajny brokacik na paznokciu;]

    OdpowiedzUsuń
  59. Super ciuchy! I co najważniejsze cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  60. These both look really nice and comfortable :-D Espcially the cardigan :-D

    OdpowiedzUsuń
  61. O matko, cudowny sweterek ♥ Chętnie bym podebrała!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.