GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 lutego 2018

1714. Wyprzedaż szafy i kosmetyków, cz. 1

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem wyprzedażowym.

Mianowicie, moja szafa i kosmetyczka przeżywają istne oblężenie i nie mam już co zrobić z wypadającymi zeń ciuchami i mazidłami.

Dlatego też czas na wyprzedaż!

Zasada - kto pierwszy maila napisze, daną rzecz ucapi.

Oto co mam na zbyciu:

a) pomadka Rimmel Kate Moss nr 120 Call The Shots, 10 zł










b) pomadka Pierre Rene nr H05, 10 zł








c) zestaw kredek konturujących z Golden Rose, 30 zł






d) Isana odżywka do rzęs, 15 zł:






e) Miss Sporty mozaika do niedoskonałości, 10 zł:







f) zestaw Annabelle Minerals (puder, cienie, róż), 40 zł:








g) tusz do rzęs Bourjois Volume Reveal, 25 zł: 









h) cienie The Color WorkShop, 10 zł:






i) podkład Loreal True Match nr 01 Ivory, 20 zł:







j) sukienka w ciapki, rozmiar 36, 20 zł:





k) spódnica ołówkowa, rozmiar XS, 20 zł:







l) spodnie Terranova S, 20 zł:





ł) spódnica ołówkowa, rozmiar S, 20 zł:





Zainteresowanych i chcących więcej szczegółów, czy to zdjęciowych, czy wymiarowych, proszę o maila: kathyleonia88@gmail.com

Wysyłka listem poleconym priorytetem z folią bąbelkową, w zależności od gabarytów - 10-12 zł

Coś Wam wpadło w oko?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Nie wiem, czy ktokolwiek kupi używane kosmetyki... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam...

      Usuń
    2. Dokładnie to samo chciałam napisać.

      Usuń
    3. Kupują ludzie ;) Może pomadki rzadko, ale cienie często spotyka się na różnych portalach ;)

      Usuń
    4. Cienie to jeszcze rozumiem, ale własnie pomadki czy tusz... no nie bardzo :)

      Usuń
    5. Słyszałam, że dzielenie się używanymi tuszami często poważne infekcje oczu powoduje, po prostu ponieważ każdy inny "zestaw" bakterii ma. Ja bym się bała...

      Usuń
  2. Ostatnio robiłam porządki i dużo ubrań oddałam biednej rodzinie, a kolorówkę wywaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego. Prawie wiosenne porządki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten tusz z Boujrois. Na szczęście w Irlandii jest o wiele tańszy niż w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że porządki warto zrobić.
    Ja ostatnio oddałam sporo biżuterii i jakieś ubrania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazbierałaś tego, oj nazbierałaś i teraz masz problem. Życzę udanej wyprzedaży. * No to chyba cierpisz, przykro mi. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super są te cienie od annabelle minerals<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta spódnica ołówkowa, obie ładne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Very good things, I love the palette colours!!

    OdpowiedzUsuń
  10. How many pretty things! I have loved the lipsticks, the eyeshadow palette and both skirts.

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w sprzedaży, ja jestem zawalona ubraniami, a kosmetyki oddaję mamie, kuzynkom, przyjaciółce i siostrze. na szczęście nie mam ich już dużo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja powinnam zabrać się za porządki, mam zdecydowanie za dużo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz Borjois 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenne porządki w taki mróz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłabym się na kosmetyki, ale pewnie już nic nie zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę udanej sprzedaży! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the lipstick colors!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czarna spódnica ale dla mnie byłaby za mała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że wiosna zawitała i do Twojej szafy!;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo :) Miałam tusz i miło go wspominam :) Podkład też całkiem fajny, ale nie do końca do mojej skóry :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru