GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 17 lutego 2018

1704. Paznokcie na dziś, cz. 70

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak wyglądają:








Użyte produkty:

od lewej: odżywka Laura Conti,; akier Rimmel 60 sekund nr 405; złoty pyłek Allegro
Ostatnio preferuję delikatny manicur, więc albo mam pazury li pomalowane odżywką, albo jakimś bladoróżowym mazidłem.

Lakier Rimmel idealne więc nadaje się do codziennego manicure, bo wygląda bardzo elegancko, a przy tym szybko wysycha i ok. 5 dni tkwi na szponach bez szwanku.

Akcent brokatowy w postaci złotego pyłku został dodany na poczet zakończenia niezwykle ciężkiego tygodnia w pracy.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia

PS. Weekend spędzam w Warszawie.
Wracam do Was w poniedziałek.
Posty są automatycznie publikowane, jak zawsze.

42 komentarze:

  1. u mnie granat :) miłego pobytu w Warszawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pazurki czekają na zrobienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie nagusieńkie paznokcie, pomalowane tylko odżywką:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie tego różu i pyłku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne dobranie kolorków, ten brokatowy wyszedł super :* Ja dzisiaj na pazurkach nie mam nic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio wolę bardziej stonowane kolorki. Dziś u mnie na pazurkach delikatny róż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten jeden się komponuje z pozostałymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny róż, zdecydowanie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolor, u mnie króluje brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, u mnie dzisiaj czysto na szponkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Au naturel.. tylko olejek jojoba na skórkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely spring colour!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne. :) A mi się skończył srebrny lakier, trzeba będzie nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio również było zdobienie z brokatem ale w kolorze lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam Rimmella na sobie :D Kolor Hot Metal Love, taki mieniący:) się, ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. I have the samen pink polish and love it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne! Ostatnio musiałam zrezygnować z lakierów i po bardzo długim czasie na paznokciach nie mam absolutnie nic. Dość ciekawe doświadczenie. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne! Uwielbiam takie kolory i połączenia! <3
    Ja dziś mam na paznokciach bordo. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie połączenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolorek :) u nas na pazurkach sama natura xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero będę malować ;) Ale kolor bardzo mi się podoba, ładnie się zgrał z błyszczącym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. As usual really interesting) Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja narazie moich nie mam czasu malować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne:) też ostatnio stawiam na neutralne kolory...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru